Åh en sån helg...


Åh en sån kväll.... :D
Kom ju hem halv 8 fr Köpenhamn så jag hade inte en chans att hinna till Ystad.
Dessutom spelade Streaplers nonstop med Arvingarna + nåt band i nåt öltält o det är detsamma som fylla... :(

Så jag åkte till Björka Loge o LS!!
Å det ångrar jag inte en sekund på !!
Igår visade verkligen Lasse Stefanz varför dom är allra, allra bäst!!!
Det var en spelglädje denna kväll utöver det vanliga (dom var ju på hemmaarena... :) inte så vansinnigt packat m folk o fylla som det brukar för ynglingarna var nog i Ystad.
Hyfsat dansant folk oxå, hade en halvomhalvt blinddejt o vilken man *suck*... :)
Han var grym på att foxa, jiiiisses babes!! :D
Blir matt av bara tanken..  haha !!

Härliga underbara foxar med denna man o några till, rockig härlig bugg o så lite "röj" vid scenen med LS kompisar!!
Kunde inte blivit bättre !!
Å vad jag älskar dessa män, dom är för underbara hela gänget !!

Hade en lång heldag i Köpenhamn, det var Fiskens Dag vid Rådhusplatsen.
Där hittade vi bläckfisk...


Knivmusslor fanns... hade aldrig hört talas om det innan..


Gick på Ströget o shoppade blygsamt..
Tonåringen köpte en skolväska som det står Copenhagen på...
Sonen fick en rygga inne på Hard Rock Cafe´...
Där inhandlade jag en tshirt..
Har en fr HRC i San Diego så det var jag tvungen att ha en fr Köpenhamn oxå :)

Åt middag på en pub/krog, Club Sandwich som var jättegod.

Inne på Tivoli var det totalt, sinnessjukt mycket folk...
Å jag som trodde jag var smart o valde en helg i september... :(
Men det var nåt hundarrangemang för det var hundratals o åter hundratals hundar inne på området. 
Allt fr Grand Danois till Kinesisk nakenhund..

Men barnen åkte berg o dalbana o köade 30 min för den...
På Sky Star stod de nog 45 min..

Fritt fall var lite snabbare o sen orkade de inte stå mer i kö...

Här på väg upp i "Fritt fall"..


Vi åt dessert därinne
S k Churros.. nån spansk grej..


Jag o tonåringen åt Belgisk våffla men det var ingen höjdare, mina är 10 ggr godare..


Två trötta barn på station i Köpenhamn i väntan på tåget tillbaka till gamla Sverige.. :)


Idag har vi varit en sväng på NOVA Lund för lite shopping..
Lite fika o sen drog vi hemåt.
De första 12 milen var ljuvliga, 2 st smågrisar låg o sussade o zzznarka i bilen :)
Ett litet stopp i Listerby o sen raka spåret hemåt, tar ganska exakt 4 tim med nåt litet avbrott.

Barnen har åkt till pappa o jag är ganska slut...
Gungar i huve't av all bilåkande så jag har bara packat upp det viktigaste o tar resten imorrn, är ju ledig hela veckan till lör.

Nu blir det en stund här o en sängen...

HA EN SKÖN KVÄLL !!

Kommentarer

  1. Vad vansinnigt underbart allt låter!! *ler* Vilken underbar helg! Synd bara att det var så mycket folk på Tivoli.. Det är hur mysigt som helst därinne, men blir lätt trångt..

    Du gör helt rätt i att vila ikväll.. Packningen kan du ta i morgon.. :))

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Ja Lasse stefanz är allt bra. Gillar dom skarpt, mina favoriter det.. Kan glädjas av att de kommer till Torsby/värmland i Oktober och då ska man dit!!!

    Jätteroligt att läsa din blogg och jag följer den..

    Ha en bra dag!!!!!!

    Maria!!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg