Fortsätt till huvudinnehåll

Lista......

..... jag hittade hos Freja!!
Längesen sist....

1. Om du fick vakna upp som någon annan för en dag, vem skulle du vilja vara?

Julia Roberts för att få veta hur det är att vara en av de vackraste kvinnorna o en av de bäst betalda skådisarna... Att aldrig behöva bekymra sig om pengarna ska räcka...

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?

Det vet jag faktiskt inte.... Brukar ge män rosor, skicka nåt litet vykort el så...

3. När grät du senast?

Igår...

4. När var senaste gången du skrattade högt?

I förra veckan...

5. Vilken är din favoritstad i världen?

Är inte så berest men tyckte mycket om Boston o San Diego...

6. Vilket lösgodis är alltid med i din påse?

Efter 7½ år på bensinmack är inte lösgodis det jag suktar efter men nån bit då o då kan jag ta. Ferraribilar, colaflaskor, kokosprickar, allt med choklad..

7. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?

Ansiktet o boobsen....

8. När blir du kär – vad faller du för?

Uppriktig värme o omtanke, nån som gillar min ibl ganska bitchiga tunga o kan hugga tillbaka... Den som inte kan hänga med  i ordlekar faller ganska platt... Att man håller kroppen i hyfsat skick, är inte intresserad av ett stenhårt 6 pack men 90% av magen ska iaf vara innanför byxlinningen.. Attraktionen ska vara omedelbar, det ska gnistra direkt.

9. Och vad tror du att andra faller för hos dig?

Det sägs att jag är snäll o lagar god mat men det kan man ju säga om en ko o ett hembiträde oxå...

10. Hur är du när du är nyförälskad?

Som vanligt fast har en enorm värme inombords... 

11. Du är en superhjälte, så vilken är din “superkraft”?

Inte en susning, har inte funderat på det. Får återkomma......


HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Ko och ett hembiträde... ha ha, nej det var grymt. Julia Roberts slantar skulle jag också vilja ha. =)

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du hängde på! Och nu kom jag på att min superkraft skulle ha varit en aldrig sinande plånbok, DEN superkraften skulle jag ha älskat...

    SvaraRadera
  3. Härlig lista L!! Och gillar att du har förmågan att vara rapp i repliken - med glimten i ögonen..

    Beklagar att du har det jobbigt igen.. Önskar jag kunde göra något!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. PS - håller med Pipan i hennes kommentar: ko???? Nänänänä...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg