Ååååååååååååh.....

....... ajjjj........
.... faaaaaan......

Vilken träningsvärk jag har i lårmusklerna.....
Men ont ska med ont fördrivas i detta fallet iaf.
Ingen pw idag men ett pass ikväll blir det på nya gymmet.
Kan ju rätt gärna inte skylla på att jag har långt dit...
Blir insnöad i vinter...
El för kallt att gå dit...

Faan alltså, jag har INGA ursäkter.... :)

Tjo' ko på er.....

Nu börjar Bonde söker... igen ikväll !!
Kan ju avslöja lite detaljer om vår kamelbonde...
Han har visat sig ute med en kvinna, ätit middag hos oss 2 ggr.
Jojo....

1. Ant är han inte med i programmet, alltså blir inte filmad..
2. El så begår han brott mot kontraktet för dom får ju inte visa sig ute tillsammans förräns programmet visas...
Vilket lär visa sig ikväll..

Fantastiskt väder ute så jag ska ut en sväng nu, tar nog cykeln..
Lårmusklerna protesterar å det grövsta kan jag säga.. :)



HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Du kan du:). Själv kan jag komma på minst 15 ursäkter så där på rak arm hehe

    SvaraRadera
  2. Duktiga du som kommit igång att träna!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg