Varför ??


4 mån idag....
Ett tredjedels år.....
123 dagar.....

Ännu har jag inte förstått varför??
Jo, han misskötte sin kropp men jag kunde väl fått behålla honom iaf...
Hans hjärta var gott om än lite kantigt o strävt ibl.. :)
Kunde det inte fått fortsätta slå??
Fått en 2a chans....
För oss-mig iaf o hans lilla barnbarn??

Vi kunde fått "De sista ljuva åren..."
Men icke !!
Saknar honom så det gör fysiskt ont ibland...
Saknar hans närhet, hans makalösa skratt, hans armar i en fox el bugg :)
Saknar hans varma ord.....

Aldrig har väl raderna i förra inläggets låt passat bättre:

"Ingenting......
kan få mig att må bra......
Livet utan dig har ingen mening....."

Vi gick "Halva vägen var.." men det räckte inte, nån ville inte vi skulle mötas nån längre tid...

Ska inte jobba så många dagar i sept o det är skönt.
Inte för att jag är lat utan för att jag har varit piskad att jobba för fullt pga pengar, att få ihop dagar o timmar o samtidigt brottas med all sorg.......

Ett par dagar har jag fallit ifrån pga psykosomatiska besvär såsom migrän men det är allt förutom den influensaliknande sjukan jag hade för några veckor sen.

Slutade kl 17 igår så vi kunde gå hem då, såååå jätteskönt!!
Fixade käk till sonen, jag åt på jobbet o sen pysslade jag lite i köket, torkade av lite osv..
Ingen pw idag, vill inte dra på mig benhinneinfl dessutom, utan jag tar vilodag fr det idag.

Strax dax att väcka honom för frukost, o sen fortsätta städningen med köksluckor o dyl.
Badrum o golv får bli imorrn när jag e ledig.
Lite bakning oxå kanske...

Det blir nog Ystad o Streaplers på lör, hoppas på samma fantastiska danskväll som sist.
Han älskade Streaplers så här kommer den en gg till.....

Kjetil's underbara penna som skrivit denna låt o jag tror han sjunger den oxå:

"Halva vägen var.."


HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

  1. Det blir otäckt ibland när man räknar dagar hur fort tiden går. Hoppas du kan hitta fram till att må bra stundvis i alla fall under hösten.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är otrolig som orkar med det du gör...kram

    SvaraRadera
  3. Jag skickar massor av varma tankar till dig!

    SvaraRadera
  4. Skickar också många varma styrkekramar. Ta hand om dig L!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg