Heaven nr 7......

..... kan jag säga att jag varit i idag!!
 
Bella's Place i Bromölla !!!
Åååååh, jag var alldeles salig.. :)
Barnen bara flinade åt att jag gick omkring o log hela tiden !! :)
Bara YES, YES, YEEEEES!!!
 
Ett place i min smak !!
Titta på bilderna så förstår ni varför... :)
 

 Trodde det var en äkta bakdel till en Cadillac -59 men det var plast...
Å en äkta soffa gjord  av en bakände till en sån kostar multum kan jag säga.
Dessutom bli repig o dan i lacken så jag förstår dom..
Har faktiskt suttit i en sån  soffa en gg :)
 




Så läcker hoj upphissad i taket på en liten plattform...
Bella's bike förståss.. :)
 



 
Vill ha denna skylten... 


 
Sonen's enorma middag, en Bella's Burger.. fattar än inte hur han fick i sig allt !!
 


 
Tonåringens o min middag, pasta med kyckling o grillade grönsaker..
 Ja, vi tog varsin alltså.. :)
 

 
Jag vill oxå ha dessa stolar o bordet i mitt kök... *snyft*...
Kolla, kolla... likadant köksgolv som ja' !! :D
 

Å så klipper vi till ordentligt !!
 



 
Då var vi framme i Skåneland...
Sinnessjukt mycket trafik ut fr Malmö, är lika glad vaje gg jag åker ner att jag åker åt "rätt" håll...
Lägg till helvetesvägbyggen o snirklar till det så fattar ni nog...
 
Kvällen händer inte så mycket, ska nog slappa bara.
Kan behövas inför morgondagen...
 
Traska i Köpenhamn o sen dans på det så behöver benen få vila ikväll.
Är planerat för Ystad o Streaplers MEN det beror på när vi återkommer hem fr Köpenhamn.
Tar ju en timme till Ystad härifrån o 6-7 min till LS på Björka Loge..
Ska ju hinna göra mig iordning, äta nåt litet o helst vila nån liten stund men vi får se, behöver inte bestämma nu utan imorrn kväll vad som blir.
 
HA EN SKÖN FREDAGSAFTON !!
 



Kommentarer

  1. Ohh, läckert! När vi var på Disneyland var ett av mina måsten att äta på Annettes Diner, en restaurang med 50-tals tema. Men inte ens den var lika cool!

    SvaraRadera
  2. Förstår mycket väl varför du älskar stället!!! Underbart! Tycker också om 50-tals temat. *ler*

    Hoppas nu att du får en superhärlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj förstår att du trivdes, fortsätt nu o ha de bra,
    kram Fia

    SvaraRadera
  4. Härligt tema. Passar dig förstås. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg