En jävligt dålig bakfylla....

Inte ett ljud jag hört, inte ett "förlåt", inte en förklaring, ingenting...
Det är som om det aldrig existerat...
Å det kanske det inte har, ett drogrus med en jävligt dålig bakfylla där inget är som man trodde det var..

Känna sig som den största idiot i denna värld som trodde sig se glimten av en framtid ef att ha spenderat några dagar ihop fast kontakten har varit tät via dator o telen i 2-3v.
Hur jävla dum får man vara??
45+ o tro att man är värd nåt ef bara några dagars samvaro...
Att nån vill lägga ner tid o omtanke på en efter några timmar tillsammans...... el rätt många faktiskt..

Bara 4 arbetsdagar kvar, sen är det arbetslöshet o ensamhet igen.
Fick avslag på en jobbansökan tidigare i veckan o jag sökt dit säkert 4 ggr nu o inget fått så varför denna gg??

Skördefesten brakar lös på tors o det är väl den enda dag jag kan åka o titta på nåt om det hunnit komma igång, sen är det 10-11 tim dagar till sön, då slutar jag.

Hade ett missat samtal sen igår fick jag se ikväll när jag kom hem, danskompis H undrade om jag ville med till Mörrum o Blender ikväll men jag har ju jobbat så det hade kvittat.
Den enda dans som finns är Black Jack på Sandra 6e okt, sen är det Sannex i Mörrum d 14e.
Fruktansvärt dåligt med dans  denna höst för den sortens musik jag gillar iaf.

Julborden kommer igång i slutet av nov men det är lika med fylla så det är inget jag eftersträvar.
För folk ska ju supa när det är julbord o då blir kvaliten därefter på danspartners.. :((

Vågen visade minus 0.5 kg imorse fr förra söndagen.
Imorrn är det pw o 2 pass på gymmet på kvällen igen.
Ska köra 2 pass varje dag tom ons, sen börjar jag ju jobba.
Tis blir det 3 pass.
Ev ska jag se om jag hinner ett pass pulsgång på tors morgon kl 9, bara äta frukost snabbt o iväg till jobbet isf.

Får se om jag orkar med några tidiga pw på morgnarna innan jobb annars får det va tills ef sön, då kan jag träna hur många timmar som helst.
Har ju inget annat att göra ändå...
Lika bra att vara där som att sitta hemma o glo på väggarna...

Livet är jävligt underbart....

HA EN SKÖN AFTON !!


Kommentarer

  1. Så duktig du e som håller igång träningen.
    Synd att det inte är mer dans, det skulle du behöva för att muntras upp.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg