En afton......


Olle, den Olle.... :)
....... till LASSE STEFANZ var det igår !!

Mitt ute på bonn'vischan för det är verkligen bonn'vischan där ute.
Tyvärr var 65% av besökarna i stadiet fr full till knökfull :(
Stökigt vid scen så han (Olle..) fick ropa på vakt o stökigt dansgolv men det är ju inte deras fel..
Svenskars förhållande till alkohol är bedrövligt....

Men bara 6 dagar kvar till nästa spelning ;)
YES !!!

Lyckades rätt bra med min VAWOOM frisyr som jag kallar det :D


Lyckades rätt bra med makeupen oxå med hjälp av denna palett :D


Försökte kopiera makupen fr Modellbilderna men lyckades inte trots alla färger att få till den där riktig syrenlila färgen.
Men det var 1a gg jag använde den så jag får prova mig fram..

Däremot så gjorde jag som hon (Ida..) fr Model Lab gjorde, sminkade ögonen FÖRST, torkade av "spillet" med en Libero tvättservett  o SEN la jag foundation.
Helt perfekt !!
Att det kunde va så enkelt !!

Hade mina nya linser för 1a gg igrå !!
JÄKLAR!! :D
Dom satt som en smäck på ögat, inget snurrande som jag har haft problem med förut.
En helt ny värld öppnades för mina ögon :))
Jag påtalade problemet med snurrandet för henne så hon ändrade vinkeln på brytningsslipningen typ....
Förmodligen så är det hö ögat inte riktigt runt o det är nog anl att den hö linsen gärna snurrar o då blir omvärlden suddig :)
Jag har ju ett extremt brytningsfel på hö ögat så den måste spec.beställas, den vä finns alltid på lager.

Hade klänning igår vilket jag ytterst sällan har.
Varför vet jag inte...
Så svart klänning, svarta ÄKTA americaboots o jeansjacka!!
En kofta fick följa med i handväskan o det behövdes i pausen för då var det kyligt.

Nu är det dags för frukost, är något lite raspig idag...
Hmmm.... kanske lite för mycket "allsång" igår?? ;)
Haha !! :)

En kopp riktig varm choklad får råda bot på det.
Sen dags för jobb !!

HA EN SKÖN SÖNDAG!!




Kommentarer

  1. Härligt att läsa att du hade kul! Snygg var du ju i alla fall.. *ler* Men visst är det bedrövligt med hur folk dricker och beter sig alltemellanåt...

    Ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du haft en kul kväll - och - du är jättesnygg på bilden! Ha det gott i kvällen!/Mormor

    SvaraRadera
  3. Oja, det var en frisyr som hette duga, supersnyggt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg