Dagens shopping....

.... blev detta:

1 par Adidas joggingskor... ord pris 1200 kr, nu 699 kr!!
1 par mjukisbyxor fr New Yorker, 169 kr.
1 stickad tröja på H&M för 199 kr!
1 bh på New Yorker..
1 Second skin foundation fr MF, hade 20% rabattcheck på Kicks :)


Har ju fått hem tunikan o klänningen fr Bonprix men nej, de får gå tillbaka..
Mest besviken är jag på klänningen.. :((
Men så är det....

Det osannolikt vackra septembervädret har fått ge vika för en redi'  septemberstorm..
Hujedamej, vad det blåser !!
Regnat lite av o till så det är riktigt höstlikt...

Ang min vän om gårdagen så ändrade han sig :)
En myyyyyyyyyyyycket trevlig afton blev det !! :)
Kanske i trevligaste laget.....  ;)
Vi får se...

Ikväll ska barnen åka med pappa till Gotland i detta väder... :(
Jag bad honom messa när de är iland på Gotland.
Båtar o detta väder gillas ICKE av mig... :(

Resten av dagen blir inkentinken som mamma Bull säger...
Lite tv på sin höjd...
Imorrn o sön är det jobb.
Har ju inte jobbat sen förra tors, otroligt hur fort det gått!!

Pratade med min handläggare på af igår om de jobb jag sökt osv.
Skulle väl kalla mig i okt om inget händer..
Han skulle få avlösning så han kunde ägna mer tid åt MIG sa han.. :)
Nja, han har nog några fler men är suverän att ha å göra med :)
Ett flertal av de som jobbar där borde lära sig av honom...

HA EN TREVLIG FREDAGSAFTON !!

Kommentarer

  1. Härlig shopping! Jag gillar inte båtar ens när det är kav lugnt...

    SvaraRadera
  2. Kramkram - härligt med ändringen av kvällen...

    SvaraRadera
  3. Härligt med shopping :)
    Och vad trevligt att det ändrade sej ang kvällen :)

    Ha en fin lördag!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg