En dag kvar....



... så är våren här !!
Igår var det sannerligen vårkänning =))
Takdropp, solsken, ljummen luft o fågelkvitter !!
Flera plusgrader idag oxå, kommer det bakslag håller det bara 2-3 dagar så e det väck sen.
Det blir inte minus 10-12-15C i mars månad !!

Har bet räkningarna idag, kliniskt rent på skrivbordet o så även på kontot.. =(
Nästan iaf..
Hade planerat 2 danskvällar i helgen men får nöja mig med sön o Sannex i Växjö.
Fre ska jag unna mig o gå till frissan iaf, vantrivs å det grövsta med håret.
Inget gjort sen början av dec... =(

Har satt en bulldeg, ska baka hälften blåbärsbullar o resten släta bullar, det är ju Vasaloppsvecka =))
Får in ett gäng tonårstjejer varje eftermiddag som äter bullar å dricker mjölk =))
Så bullarna försvinner i rask takt =))

Müslin är nästan slut oxå, får rosta en ny omgång innan veckan är slut.
Middag idag blir fläsk, pot o löksås..
Är så smarrigt så det är inte sant !!
2 pass på gymmet vid 12 tiden får det oxå bli...


HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. *leer* Aaaaahhhh, visst ÄR det härligt med vårkänningar??? Jösses, vad denna vinter har varit lång...
    Jag har också betalt räkningar - och har knappt kvar ett par tusen till mat.. Suck. Nåja, det kommer att gå det också - som alltid. Log när jag läste om bullarna som försvinner snabbt. De 100 gifflarna jag bakade i fredags är slut sedan i går.. :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hmmm... vi får väl se hur det ser ut om ett par dagar med våren här :-D Ska också baka strax, en omgång saffransfrallor som är lille sonens favoriter.

    SvaraRadera
  3. Här e våren "nyfiken-men-blyg" hehehe
    Tänkte komma igång med träningen nu efter semestern, fick bra träning där av alla trappor o vandringar. Men det får bli nästa vecka, jobbet körde i hop sig totalt.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  4. Mmmm, blåbärsbullar, det låter smaskens!

    SvaraRadera
  5. Mmmmm... fel bilder för mig att se som försöker äta nyttigt : )
    Ha dé
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg