Mitt-i-veckan....

..... har det blivit.
Tja, händer idag då??
Inte så mycket...

Hade en riktig jobbig kväll igår, drog på mig en jävulsk huvudvärk på gymmet.
Mådde lite halvkymigt innan.. :(
Jag kände hur pulsådrorna pulserade på var sida om tinningarna.. :((
Jag fick sätta mig en stund ef dubbelpasset med pulsgång o återhämta mig innan jag kunde fortsätta.
Jag gjorde det jag skulle o sen hem.
En prot.shake, 2 treo, pasta o köttfärssås fick jag i mig till slut.
Sen blev det soffan...

Tog nog 3 timmar innan jag började må hyfsat igen.
Lite obehagligt faktiskt...
Mår bättre idag, har ätit frukost o diskat iaf.

Tittade på "Veckans brott" igår om dubbelmordet på n.Öland.
Framkom väl eg inte så mycket mer än vad man redan hört o själv kunnat dra lite slutsatser om..

Har ett par ärenden på stan innan middagspass på gymmet.
Middag ikväll blir potatisplättar, bacon o lingon.


Sonen's skapelse av pot.plättar o korv.. =))

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Oj vad du tränar! Men visst mår man bra av det!

    SvaraRadera
  2. Visst e de bra arr träna men du får va rädd om dig oxå.
    Potatis plättar e aldrig fel men vet du jag har jordgubbs sylt till hehehehe tycker inte om lingon,
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. TVÅ treo? Pallar magen? Otäckt med sån där huvudvärk, när det pulserar vid ansträngning. Uff.

    SvaraRadera
  4. Ta det lite lugnt idag så du slipper mer värk.... själv körde jag dubbelpass på zumba.... man är glad att man tar sig hem efteråt... tränaren är en sån energiknippe och peppare så det är hel sanslöst : )
    Ha det bra....
    Förresten.... jag är lite sugen på att köpa proteinpulver.... använder du nåt du kan rekomendera? : )
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, Nutramino !!
      Det är överlägset bäst !!
      Det rådet fick jag av han som fick igång mig på gymmet. Det är ju vassleprotein o tas bäst upp av kroppen.Han kör oftast vanilj/ananas, jag har choklad/cocos.
      Men det finns ju många smaker att välja på. Du kan köpa det via nätet el på nåt gym.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg