Onsdag...

.... är det sådär i största allmänhet idag...
Dagen började med att tonårstjejen kom innanför dörren 8.15, hängig, risig o vissen...
-"Jag e sjuuuuk.."..
Så nu ligger hon o tittar på "Lejonkungen.."
Ibl är dom inte så stora :))

Har haft mina sängkläder ute, hon hjälpte mig skaka dom o så bäddade jag rent, ska bli ljuvligt skönt att glida ner i svala, fräscha lakan till kvällen :)
Det är guldkorn i vardagen !!
Har städat datorn ren fr damm så nu är det bara köket kvar.
Men jag tog upp 1 kg rådjursfärs igår jag ska laga mat av idag.
Kålpudding, cowboygryta o tacofärs får det bli.
Så köksstädningen får vara tills jag är klar med det.

2 pass på gymmet blir det vid 12 tiden..
Sen ska gorillabenen vaxas... :)
Jag lättar nog nåt halvkilo efteråt... ;)
Man är väl inte riktigt lika noga denna årstid som sommaren med att hålla efter det.

Nackdel el kanske fördel?? med gymmet är att man blir väldigt kroppsmedveten..
På allt....
Men man får försöka hålla viss distans till det iaf så det inte går till överdrift.
Även om man som jag är äldre så påverkas man till viss grad iaf.
Inte för att jag försöker se ut som 20 för det har jag ingen önskan om men man blir mer medveten.

Men nu får jag ta itu med färsen....



HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Trodde tidigare idag att du tränade fast du va sjuk. Men det va ju din dotter.
    Hoppas du blev klar med allt du ville.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du måste ha det kliniskt rent hemma så ofta som du städar.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg