Hahahahaaaaaaaaa.........



.... ja herregud vad man ger sig in på... =))
Jojo, skulle ju testa Yoga kraft ef pulsgången på gymmet imorse...
Kan ju göra nå annat än dra i vikterna...

Hahahaaa... en vilt flaxande flamingo på ett ben hade nog haft en mer graciös stil än jag hade.. =))
Nja, finlir är nog inte min grej riktigt... =))

Jodå, det blev en kanonkväll igår !!
Träffade lite folk man inte sett på länge osv..
Å jag VANN förstår ni !!
Jag vann, jag vann, jag vann !!!!

Öööh... VAD jag vann??
En fri drink i baren !!
Jo, tjenamittbena... =))
Jag som inte dricker i vanliga fall har ju inte en f**king susning om vad som finns i drinkarna =))
Men ef överläggning med tjejen i baren blev det en Gröna hissen.
Å den var jättegod, jag tog bara en 4cl..
En annan tjej vann oxå o hon tog en likadan fast en 6a.

Hon fick för klädsel o att hon är trogen stammis.
Jag för kläder o för att jag lagt ut det på bloggen o fb + en instruktionsvideo för hur man gör för att se ut sån.

Men han e ju inte redig ägaren =))
Jag aktar mig att passera honom på evenemang, man vet aldrig vad han hittar på !! =))
Jag höll på å sjunka genom golvet när han basunerade ut det i mikrofonen !!
Han är inte den tystlåtna, diskreta typen direkt =))

Hade röd, figursydd halterneck blus, sv.hotpants m hög midja o highheels m peeptoe.
Typ pinuppa =))
Bara känslan att få dra på sig ett par highheels~~~

Gått i klumpiga vinterkängor i 3 mån o bara ballerinas på dans så var det en kick att få på sig dom igår.
Lyckades bugga 3 låtar trots klibbigt golv av öl, läsk, cider o höga klackar..
Nu är ju inte variationsmöjligheterna så stora på ett sånt ställe men roligt var det !!

Dagen började med gymmet, har ätit frukost o nu är det tvättstugan.
Mest svettiga träningskläder o lite annat..
En tur till affären får det oxå bli o sen baka portionsbröd i eftermiddag.

Middag idag blir pasta, "mammasås" å resten av ratatouillen jag lagade igår.
Perfekt att göra när man har grönsaksrester i kylen.

HA EN SKÖN SÖNDAG !!




Kommentarer

  1. Ratatouille är perfekt för kylskåpsrensning! Grattis till vinsten!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg