Ja, jäklar....


... ett sånt pass det blev idag !! =))
När jag körde samma pass i fre hade jag noll, verkligen NOLL kraft i armarna så jag la av helt enkelt, det gick bara inte.
Men jäklar vad det gick idag !! =))
La på vikt på en del övningar o det tog bra.
Nu börjar resultat synas rent visuellt på överkroppen så nu e det nääääästan roligt att träna armar-bröst-axlar !!

En yngre man klev in, son t en av brudarna som var där o tränade.
Jojo, försökte lära oss gamla....ööh.. brudar... teknik på chins =))
Positiv o negativ kraft, bla, bla, bla...
Så rent överjävlig på chins han var..
Eeeh... ja.. vad ska man säga ?? =)

Frukost har intagits, en väldigt sen sådan.
Drog ju ett pass pulsgång innan pass 2 tog vid o tog en prot.shake mellan passen.
Tar för lång tid innan jag får i mig frukost annars.

Middag idag blir torskburgare med potatismos.
Huuuuuuuur länge som helst sen vi hade det.
En deg till Lantbröd ska sättas, ska jäsa i 2 tim så jag hinner både dusch o annat emellan.

För den som e sugen på torskburgare så är receptet här:


500 gr torskfilé
1 ägg
1 dl ströbröd
1 tsk salt
dill
ev citronpeppar.
Nån skvätt grädde om man vill ha lite lösare konsistens.

Skär torskfilén i bitar o lägg i matberedare.
Mixa samman med ströbröd, ägg, dill o kryddor.
Forma ca 7-8 fina burgare, stek i lite rapsolja.

Servera med ant hamburgerbröd, remouladsås, sallad, tomat o rivna morötter enl bilden el med potatismos o ev kokt broccoli.

Har nog en riktig kanonhelg på gg till nästa helg =))
Vi får se...

HA EN SKÖN SÖNDAG !!

Kommentarer

  1. Jupp, det är när musklerna börjar synas som det är kul på riktigt. Rätt gissat ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg