WOHOOOOOOOO~~~~

~
Sicket väder idag !!!
Strålande sol fr knallblå himmel denna sista vinterdag !!!
Underbart att känna solens varma, livgivande strålar !!
Mindre kul att se skitiga fönster men än är det för tidigt att göra nå åt det.
Mars-slabbet ska ner oxå... :(
Om 4v är det Påsk !!

Har startat denna sista vinterdag med 2 kanonpass på gymmet.
Fick gör nytt schema igår o ändrade en aningens o jääää.....ar vad det tog i axlarna.
Jag får ju göra små, små justeringar för att se om jag klarar det o inte får ont men peppar, peppar så har jag klarat mig än.
Otroligt att jag kan gå på gym UTAN att få ONT !!
Har bara haft ont 1 gg denna vinter o det var ef snöskottning hos mina föräldrar ef fåken i mitten av dec.

Har ätit frukost nr 2 nu, frukost nr 1 bestod av en prot.shake på gymmet mellan passen.
Nr 2 blev hälsogröt m rivet äpple o grov brödruta.
Så smarrigt sååå !!
Middag idag blir Gulashsoppa o am.plättar med lönnsirap till efterrätt.

Låg o somnade på soffan tidigt igår kväll så jag sov över Trinny o Susannah.. :(
Mina favvobabes.... :(
Får se reprisen ist el se det via webben.

Körde ju ben-mage-ryggpass igår o det suger energi pga stor muskelgrupp så jag e alltid tröttare då.
Blev väckt kl 23 av telen men jag får skylla mig själv.
Brukar alltid vara uppe t den tiden men jag slocknade omgående igen så det gjorde inget.

Wohoooooo nr 2:
Dottern är på väg hem fr Italien för gott, hon har fått jobb i Helsingborgstrakten !!!
Hon kommer krascha om hon fortsätter där nere.
Både psykiskt o fysiskt.
Hon blöder konstant näsblod så hennes arb.givare tog henne till doktorn häromdagen för han blev riktigt rädd.
Söndriga, trasiga kapillärer i vä näsborre, smörja med salva 2 ggr/dag i en månad.
Stress antagligen...
Även om det är 36 mil till Helsingborg så är det närmare än 200-250 mil till Italien...
2½ år kan väl räcka....

Wohoooooo nr 3:
Hittade "Danskungen" fr Ystad igår på fb !! =))

Wohoooooo nr 4:
Imorrn ska jag till frissan !!!

Wohoooooo nr 5:
Imorrn e det VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !!

Nu ska jag hiva ut sängkläder o mattor i friska luften, för fin dag för att åka till Kalmar el sitta sysslolös...
Svabba toa o golv oxå så är det gjort för denna gg.
Kanske en stund i solen på balkongen =))

HA EN LJUVLIG TORSDAG !!


Kommentarer

  1. Nämen där ser man! Massor med härligheter!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad massor av härligheter !
    Härligt med våår....här lyser dock solen med sin frånvaro idag..mulnar på, månne snö?

    Ha en härlig dag!

    kram

    SvaraRadera
  3. Åhåå, var ska hon jobba då måntro? Bra att hon kommer hem. Inte bra att jobba så hårt att man blöder näsblod.

    Och jag avundas dig verkligen att kunna träna utan att få ont. Det kan då inte jag.

    SvaraRadera
  4. *skrattar* Wooohooooo - vilket underbart inlägg!!!!! Och visst är vissa vardagar underbara??

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg