Tråktisdag....

..... har startat med 2 pass på gymmet.
Blir ytterligare ett dubbelpass kondition ikväll, chocka kroppen lite.
Nu får det vara slut på slöandet, förra veckan o denna har inte varit så energisk hittills.
Tappar ork direkt i armarna känner jag..
Ska skriva om mitt tr'ningsschema lite idag.

Blev ett halvt akut besök hos tandläkaren igår, är såååå trött på mina blåsor i munnen.
Nu var jag ju där i ons o sa att jag äntligen inte hade några o vad kom i tors??
Jo, nya blåsjävlar... =((
Dom hinner inte mer än läka ut så dyker nya upp, så intensivt som jag haft sen nyår har jag aldrig haft.
Det är s k afteblåsor, inte mycket att göra åt.
Vä kind har känts halvt bortfrätt i helgen, är jä...igt smärtsamt kan jag meddela.
Smittar INTE men jobbigt ändå...

Kommer av förkylning, virus, allmän nedsatthet men just nu har jag ingen förklaring för jag mår väldigt bra med tanke på¨sista 10 mån.
Det enda jag kan tänka mig är den något hårda träningen emellanåt men nu tog jag det lugnare förra veckan för jag var sliten.

Nästa tis är det 10 mån sen han gick bort...
Helt ofattbart att det snart gått ett år...
Hur man orkat igenom all kaos o stress...
Saker jag kanske kunnat göra annorlunda för att minska det...
Men jag hade inte så mycket val just då...

Idag är det ett besök på af planerat men det händer ju inget ändå... =(
Sökte till Systembolaget inför sommaren som kassapersonal i lör.
Har fått meddelande om att dom mottagit min ansökan så får man se vidare sen..

Frukost står på tur, idag hälsogröt m rivet äpple o kokta ägg till det.
Middag idag blir kålpudding o smörslungade morötter ef gympasset ikväll, bara att värma o koka morötterna.


HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Jag har oxå afte, när jag är förkyld, som om man behövde få det värre då, liksom...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg