Asch då....

.... kroppen ville inte samma sak som jag igår..
Trötter kom å sparkade igen ögonlocken fast jag bara skulle vila en liiiiiiiiten stund...
Som blev en låååååååång stund, typ 1½ timme !!
Dööööh.... :(

Så bra gick det med planerna på att åka inlines o gymma... :((
Men jag antar att somnar kroppen trots starkt motstånd så behöver den väl sova..
Får ta igen det ikväll, dubbelpass kondition o armar-axlar-bröst.
Bränna av lite av det som den uuuuuunderbara tonårsdottern kallar "löst fläsk" utanpå magmusklerna..

Att det ska va så svårt att hålla det borta... :(
Men just nu orkar jag bara inte att vara så stentuff med diet som det krävs å då får man ju skylla sig själv.
Sen får man ett ryck o bränner av lite..

Segare än seeeegt igår på jobbet.
8 matgäster o 2 kunder på SEX TIMMAR !!
Lägg till trött nacke redan innan så förstår ni kanske varför jag somnade när jag kom hem.
Är det lika lugnt idag ska vi baka lite.
Å det e ju rackarns skoj !!

Fantastiskt vackert väder igår, isen har släppt taget om inre hamnbassängen i Kårehamn.
Underbart !!
Jag har ännu ett år, världens vackraste arbetsplats.
Men no.västra Öland är ändå snäppet finare än östra sidan.

Nu är det dags för frukost iaf, idag blir det varm choklad, hålkaka o kokta ägg.

HA EN BRA DAG !!



Kommentarer

  1. Så härligt vårligt det låter, här ligger snön fortfarande djup. Fast jag gillar ju snö och vinter...

    SvaraRadera
  2. Våren kommer ... sakta men säkert! Ha det finfint!/Mormor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg