En helt otrolig....

... helg är slut =))
Dans, dans, dans, musik, strålande sol o besök, hur ska jag kunna "toppa" det ?? =))

Jodå, det blev några timmar på balkongen i solen igår.
Vid ett tillfälle blåste det svalt så jag fick gå in nån halvtimme men annars satt jag där till halv 2 iaf.
"Bäddade" på balkonggolvet med dynor o la mig att sola ryggen, somnade.. =))
Så jäkla gott det var !!

Ännu skönare att få krypa ner i en renbäddad, sval o fräsch säng sent igår när besökaren hade åkt.
Jag piskade täcket igår så det kvalster som överlevde den attacken finns nog inte, haha !!
Har sovit så gott inatt men nu är det vardag igen.
Lite frukost nu o sen åka o jobba.

Ikväll blir det gymmet, slut på att "slöa-å-såsa.." =))
Nu har jag väl inte "slöat" så värst med all dans i helgen men nu är det tillbaka i vardagen igen.
Det duggregnar så det får bli ett konditionspass där o inga inlines idag såvida det inte spricker upp o blir fint väder u dagen.

Idag för exakt ett år sen befann jag mig i Italia~~~
Oh-la-laaaa~~~~

Den blivande 15 åringens födelsedag närmar sig med stormsteg, hon har beställt smörgåstårta till söndag iaf.
Får höra vad hon vill ha för tårta oxå. 

Men nu måste jag ha frukost....



HA EN SKÖN MÅNDAG !!

Kommentarer

  1. Så glad att du får uppleva lita vanlig vardag! Hoppas du får en bra vecka och trivs på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som om du haft en underbar helg! *ler* Sådant behöver man verkligenen mellan varven. Här här också varit bra väder, men jag fick någon underlig frossa i lördags och mådde jättedåligt på söndagen.. Ingen träning alltså.. Eller solning.. Splutt!

    Önskar dig en god vecka!
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg