April, April....

.. din dumma sill, 
jag kan lura dig vart jag vill...

Ja, idag får ni akta er för Aprilskämten kommer hagla...

Söndag morgon höll jag på att skriva men det är ju måndag fast det är söndag iaf...
Ööööh.... knepigt det där när man var liten.. :))

Jodå, det blev en afton på Sandra till BJ*..
Velade in i det sista om jag skulle el inte skulle åka men likväl som att sitta hemma själv.
Tänkte att jag träffar alltid nån som man kan snacka lite skit med..

En rätt "ok" afton..
BJ drar mycket partyfolk av nån underlig anledning.
Det var knökpackat m folk, hela pubben var sprängfull.
Diskot var det en hel del folk på oxå.
Dansgolvet var sådär tills ef paus, då blev det knökatrångt å stökigt...

Tyvärr är ju dansen sådär när BJ spelar, minst hälften är ju rena stolpskotten.. :(
Fram till paus var dom rätt sega, som en som jag dansade med sa :
Extremt slätstruken klassisk dansbandsmusik...
Inte så mycket spännande händer...

Men ef paus tog dom sig o drog upp tempot rätt bra..
Så jag fick trots allt några riktigt goa, härliga danser, både fox o bugg.
Har haft bättre danskvällar men likväl som att sitta ensam hemma så var det ok..

Tony i BJ som fyller 50 på onsdag !!
Han var ju med i filmen och sjöng så han har varit med fr början..



Frukost står först på agendan...
Ska försöka ta mig till gymmet vid 12 tiden om smärtan i bakhuvudet lättar en del..
Har haft helvetisk värk i bakhuvudet i några dagar nu, det enda som lindrar är spikkudden.
Har haft riktig intensiv smärta.. :((
Men det är nog den intensiva påfrestningen  av jobbet men sen har jag drömt mycket sista veckan om A oxå, tror spänningarna kommer därifrån delvis..

Så nu får det bli frukost o sen en stund på spikkudden..

HA EN BRA HELGMÅNDAG !!

*BJ= Black Jack


Kommentarer

  1. Önskar dig en fortsatt bra dag o att huvudvärken försvinner.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg