REGN..... =))

"Å det regnar å regnar...
Himlen e grå.....
Men inom mig, där är känslan blå.....
Blå som dina ögon, blå som din tro är.....
Hjälp mig nu, skingra tvivel som jag bär...."
(Det regnar o regnar... av LS)

Har väl aldrig blivit gladare av att se att det REGNAR !!!!
Äntligen ett hederligt vårregn !! =))
Dock blir det lite svårt idag att sola på balkongen som jag fr början tänkt men det gör inte så mycket...
Vi slipper se snöflingor iaf !!!

Ledig resten av veckan så det blir en långhelg för mig.
Vaknade tidigt som attans idag, dels kryper det i benen å så var jag hungrig.. =)
Äter ju inte direkt nån middag när jag äter vid halv 2 tiden på dan på jobbet, tog en prot.shake o resten av prot.yoghurten igår ef gymmet bara.

Krypningarna i benen är trötta benmuskler...
Straffet för att slarva med stretching (el rättare sagt, skita i den...) blir stela, stumma muskler som protesterade igår på pulsgången.
Men visst gör det nytta, ef ett tag när musklerna blir varma blir man ju mjukare o jag är bättre idag.
Idag får gymmet vila för ikväll kl 21 spinner vi loss på parketten i Parken i Oskarhamn till bästa SANNEX !!!

Hoppas på en underbar danskväll !!
Har inhandlat rehydreringsdryck på gymmet, ska se om det gör nån skillnad för återhämtningen ef en intensiv danskväll som det (förhoppningsvis...) blir ikväll.
Att jag slipper mattheten dagen ef pga vätske o salt/mineralbrist kanske..
Vad vet jag??

Å imorrn kl 21.30 drar expresståget LS igång på Sandra i Kalmar =)))
Blir dock inte lika mycket dans men så är det.
Är ju alltid lite halvstökigt på dansgolvet på deras spelningar men det är man ju medveten om när man går dit.
Men jag har lika roligt ändå =))
Jag ska ta med min bok jag fick i julklapp o få den signerad, hoppas på lite roliga kort i samband med det.

Men först är det denna fredagen...
Då det varken blir inlines el sola på balkongen idag skall denna dagen ägnas åt helgstädning o bakning inför den blivande 15 åringens födelsedag nästa sön 21a..

Återkommer med recept.. =))

HA EN HÄRLIG FREDAG !!


Sannex i Nisse Hellbergs "Tufft jobb"
Keep on dancing folks~~~~

Kommentarer

  1. Här snöade det i morse ;( Men inget lämnade kvar som tur är...i morgon ska det snöa el regna....

    Ha en fin helg!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg