För 15 år sen...


.. gick jag omkring på förlossning, vattnet gick 6.40 på morgonen.
Men inget hände å jag väntade, å väntade, å väntade, å väntade...
Å väntade....

Forts följer imorrn...

Hemma fr jobbet, haft en 50 tal matgäster + kunder som handlat oxå. 
Allt på 3½ tim givetvis...
Allt el inget, så är det.

Men nu e jag hemma, väntar hem den blivande 15 åringen för att göra smörgåstårta men jag ska koka ägg nu.
Var bara tvungen o få sätta mig en stund när jag kom hem.

Så den ska plockas ihop så garnerar vi den imorrn.
Gjorde 2/3 av tårtan igår o ska göra apelsingelen ikväll oxå.
Det är väl ungefär vad som hinns med ikväll..

HA EN SKÖN KVÄLL !!

Kommentarer

  1. SNYGG!! Lite inception här.

    SvaraRadera
  2. *ler* Hoppas födelsedagen blir bra! Och smörgåstårtan blir säkert kanoners!

    Ja du - Italien för ett år sedan. Jag kommer ihåg de härliga bilderna. Hoppas du också har sol nu i helgen - på hemmaplan!

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg