Ny vecka...

Jupp, då var det ny vecka.
Igen....
En skön helg med bra träning o en härlig danskväll har det varit.

Åkte en tur till Kalmar igår o shoppade lite blygsamt.

Denna väskan blev det, är trött på svart o ville ha en ljus väska i vår.
Skiftar en aningens i ljusrosabeige..


En ny mascara fr Lumene
Cloudberry EXcellength...


Ansiktscreme fr samma märke...


En handcreme fr Crabtree & Evelyn...


Trots att jag försöker använda handskar i det mesta på jobbet så blir händerna torra även av handskarna.
En del är ju pudrade på insidan o jag avskyr det.
Man blir vit överallt o så torkar det ut ännu mer..
"Vanlig" handcreme hjälper inte så bra tyvärr.
Jag hade ju 2 kuponger på 20% rabatt till mascaran o handcremen så det var ju bra.

Tvättade igår kväll o glömde bort sista torra tvätten o kom på det vid 10 tiden igår kväll men jag iddes inte springa ner då så jag tack ner imorse innan 7...

Jodå, en morgonpigg tanta stod där nere... =))
Å in genom dörren kliver en annan man... =))
Å jag står i morgonrock o trollfrisyr... =(
Men sånt får man ju bju' på.. =))

Har läst div inlägg om bra "kurser" av Tråktanten bl a.... =))
Ja, man skulle behöva kurser i mycket till livet...
Man kanske skulle starta sån verksamhet, tror jag skulle ha jobb då..

Jag skulle behöva en kurs i att inte ge så mycket av mig själv för ingen uppskattar det...
Tyvärr....
Men i ett annat liv kanske man kan få igen det...

Nope, har inte tid att "surra" med er längre.. =))
Frukost, dusch o sen till jobbet.
Ikväll blir det gymmet igen...

HA EN FIN DAG !!

Kommentarer

Populära inlägg