Bullmamma å jag...


... för 2 år sen !!
Idag är det 2 år sen jag o "Bullmamman" träffades i Umeå när jag var med i "Go'Kvälls" "Gör om mig.."
TVÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !!!
Vart har dom 2 åren tagit vägen??

Crusingen var trevlig igår kväll, tonårstjejerna sprang för sig själva, ringde bara när de ville ha pengar till munkar o pommes :)
Mycket fina bilar å en å annan pilsnerhäck.. :)
Tyvärr var vädret inte det bästa... 
Regn när vi kom men ef ½ tim så sprack det upp o blev så soligt o skönt för att bli sååå kallt så fort solen försvann.
Vi åkte vid 8, då frös dom o var trötta så vi begav oss hem.
Lite tv o sen vaknade jag 2.45 i soffan... :(
Bara att hälla ner sig i sängen o sova vidare...

Dagens väder bjuder på grådis så idag får jag se till att få gjort det som skulle gjorts de här 3 lediga dagarna.
Men jag ville njuta av solen igår så jag får väl skylla mig själv..
Nu väntar låååååååånga dagar på jobbet, så det är duscha, sova o iväg igen i stort sett fram till onsdag.

Bilen är lagad o klar att hämtas så det ska göras under dagen.
Inget mer hade gått sönder som tur var..

HA EN SKÖN SÖNDAG !!




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg