Påsk 2013...

... är över...
Blev inte vad jag trodde o hoppades på innan helgen men så är det...
Är sällan det blir så..

Har precis varit nere i tvättstugen o hämtat upp sista tvätten fr igår.
Samma sak hände igår, ena maskinen centrifugerade inte riktigt så det var inte mitt fel i tors att det blev så.
Fick lägga in det i den andra maskinen o köra centrifugeringsprogrammet för det rann vatten om lakanen..

Nu är det en dusch o frukost o sen off to work...
Idag börjar jag ju på riktigt s a s... =)
Det blir lite lugnare nu när påsk är över, blev något intensivt att kastas in i det förra veckan..
Får hoppas jag får behålla de tider jag fått så det kan bli lite gymtid denna veckan.
Tis,tors, lör-sön hoppas jag på..
Få lite ordning på det igen...

Igår åt jag pot, fläsk o löksås till middag att bryta av påskmaten med...
Så vidunderligt gott var det !!

Fick mess fr Italienskan igår, de var på väg hem ef 12 dagar på tävling.
En blåsig överresa till Sicilien väntade o hon var ensam hästskötare så jag hoppas det gick bra.

Ett fantastiskt väder idag, klarblå himmel o strålande sol...
Gick en sväng igår eftermiddag men sååååå isandes kallt i vinden.. :((

Jag brukar ha kunnat sitta på balkongen o sola i bikiniöverdel o tunna sweatpants vid detta laget... :(
När kommer värmen??



HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg