En sån helg... =))

En sån helg det har varit !!
En sån danshelg.. =))

Vet inte hur jag kunna toppa denna helgen??
En sån makalös dansafton i fre o en sån underbar kväll till LS igår blir svår att "toppa" =))
Lite vemod...
Nu är det över o det tar nog ett tag till nästa gg.
Kanske jag åker på LS 4 maj i Lönsboda, BARA 19.7 mil ENKEL resa..
Men jag får se...

Mycket folk, dock inte knökamycket...
Men fullt tillräckligt för dansens skull.
Dansade lite innan paus men sen gick det inte.
För stökigt på dansgolvet helt enkelt..
Berusningsgraden är rätt hög tyvärr..

Dom spelade flera nya låtar fr den kommande plattan som släpps 19e juni.
"Roll on Big Mama" kommer bli en favorit.. =))
Vilket drag i den låten =))

Fick min bok signerad, dock blev det inga bilder..
Dom gjorde det ef sista låten när det var slut.
Men jag fick ett gäng andra goa bilder =))

Den gode Olle =))
Såå kul att se honom så pigg, utvilad o fräsch.. =))


Härliga JC med sin gitarr =))


En sån jäkla go' pose med Jocke... ;)
En sån spelglädje han utstrålar =))


Jonas på sitt dragspel =))


Här har dom linat upp sig, 2 på gitarr, Jonas o JC, "Turbo" på bas..
Vilket drag det var !!! =))
Vid ett tillfälle stod även Jocke där med sin gitarr men jag fick inte med alla på samma bild..


Mycké folk framför scen i "Clap your hands.." =))


Ja, det var en kväll av 4 timmar total lycka o glädje.. =))
Kroppen är hög som en skyskrapa på endorfiner.. =))
För andra är det en konsert med Metallica, Iron Maiden, Lars Winnerbäck el Ulf Lundell men för mig är det en kväll m LS.. =))
Än är dock inte helgen slut, jag tror o hoppas att jag har nåt att se fram emot sent i eftermiddag/kväll.. ;)

Idag är det "vardag" igen fast söndag.. =)
Dagen ska bjuda på mycket "tvätt".. =)
Tvätta bilen o tvätta kläder..
Så soligt o fint ute så jag hoppas på en stund på balkongen i solen.
Ska hiva ur mina sängkläder o hänga på vädring oxå..

Lite frukost till att börja med iaf...
Åt lite flingor o mjölk inatt när jag kom hem men nu behöver jag riktig frukost i magen.

HA EN SKÖN SÖNDAG !!






Kommentarer

Populära inlägg