En danzafton...


... till Elisa's blev det igår kväll !!
Den tjejen, hon har guld i strupen !!
Sååå duktigt o sååå ung !!
Å helt grym på trumpet =)
Ca 22-23 år men sjunger med erfarenhet som en 45 åring..
Dom är duktiga allihop, så musikaliska o duktiga på att spela.
Enda minuset för en av killarna som sjöng, det hörde t o m jag att det lät inte helt bra.. :)

Missade att det började kl 21.30, fick se det på fb o då stod jag i morgonrocken fortf.. :)
Men det blev att sätta fart så jag var där precis till 22.
Blir lite trött på ägaren, det är olika tider varje helg/gång, ha en fast tid så man vet när det börjar.
Vad spelar den halvtimmen för nån roll??
Shit the same om det börjar 21.30 el 22... 

Förvisso inte så mycket folk i början men sen fyllde det på bra.
Inte ett enda "stolpskott" råkade jag ut för igår =))
En hel del personer härifrån no.Öland/Borgholm så det blev en hel del snack i o under danserna.
Tyvärr några jag skulle velat dansa med men inte hann med el fick tag på..

Så det blev många goa foxar o bugg =))
Mot slutet bjöd jag upp en man, har dansat med honom en gg innan för kanske 2-3 år sen..
Oh my Gooooooood bejjbs... =))

Så grymt duktig på att föra, bara leker med en på dansgolvet =))
Snurrar en hit å dit, till slut vet man knappt var man är.. =))
Men så lätt att följa honom... =))
Dessutom supergo.. ;)

För att inte tala om fox...
Jiiiisses....
Det hisnade nästan i magen ;)
Så jäkla gott att få en sån upplevelse emellanåt.. =))
Där allt stämmer intill 98%.. =))

Så idag kan jag med gott samvete låta gymmet vila =))
Det tunga benpasset + dansen igår kväll så får kroppen vila idag.
En tur till The Big City under dagen får det bli, behöver handla lite makeup.
Jodå, vi har 2 affärer i staaan som säljer makeup men dom har inte Lumenes märke.

En mascara o en ansiktskräm bl a....
Är ju medlem på Kicks o fick rabattkuponger i förrgår, alldeles perfekt.
Dom har verkligen generösa rabatter o klubberbjudande.

Premiärsolade på balkongen igår, så jäkla gutt det var !!
Är 3v sen med det, brukar börja i mitten av mars.
Men jag satt faktiskt i bikinibh o trosor, på 3e vån ser ingen mig =))
Men man får ju slänga upp benen på stolarna för att de ska få färg pga räcket..
Som sagt, tur ingen ser mig =))
Vad gör man inte för att få en schysst bränna ?? *L*

Jobb mån-tors, sen ledig i 3 dagar så det är denna veckan.
Nästa helg är det dubbel danshelg...
Sannex på fre i Oskarshamn o på lör:

LASSE STEFANZ !!!

Då är det 4 timmar ren, total lycka... =))
LS är ju inte bara dans, det är en upplevelse oxå..
Dansen är ju inte den bästa pga den publik dom drar men det är man ju medveten om men nån gg emellanåt så får man en bra danskväll även till dom.
Som på Björka Loge i Lund i början på sept.
En sån kväll det var !! =))
Dom ska få signera min bok oxå, den jag fick i julklapp av syrran.

Sen är det lugnt på dansfronten ett tag, nu har det varit 3 helger i rad.
Men sen kan det ta 3-4-5 v ibland utan nåt händer, man får ta tillfällena när det bjuds.

Lite frukost kanske??
Så får det bli...

HA EN SKÖN SÖNDAG !!


"Kalla det drömmar om du vill..."

Kommentarer

  1. *ler* Låter jättehärligt med så mycket dans! Och äntligen sol! Visst är det underbart att äntligen få slänga upp benen?? Hoppas verkligen att det blir mer av den varan...

    Ha en finfin vecka med träning och jobb! Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg