Mulen tisdag...


..... är det men så är det ju TRÅK-tisdag.. :((

Vakande 1.22 inatt...
På SOFFAN.. :((
Zzzzznark.....

Ögonlocken var tyngre än en noshörning imorse men det var att pallra sig upp o sätta fram frukost åt oss.
Den nyblivna 15 åringen har prao denna veckan på fritids.

Det råa soldiset igår eftermiddag inbjöd icke till en tur på mina inlines, det blev en powernap på sängen ist.
Vakande 17.15, 17.25 stod jag å "pulsade" på gymmet.. :))
Ett rejält benpass ef det så vobblade lårmusklerna på vägen hem :))

Är lite mör idag men strax är det dags för jobb, hem o byta om o sen dubbelpass "puls" på gymmet o armar-bröst-axlar ef det.
Har strukit lite tvätt ef helgens tvättande, skulle behöva plocka i ordning i både min garderob o skåpet för handdukarna.
Men är ju såååå tråkigt... :(
Plocka upp lite mer vårkläder, det har ju varit vinter tills alldeles nyss..
Får se om jag tar nåt imorrn, då slutar jag 14 el på tors, då tar jag vilodag fr gymmet.

Fre blir det en tur till Kalmar, dags att klämma boobsen i bröstscannern för mammografi.
Får väl bli en ögonshoppingtur i butikerna oxå...


Helgen får ägnas åt brödbak o matlagning i storformat till att frysas in.
Frysen börjar bli tom nu...

Så dagarna puttrar på i lagom takt...

HA EN BRA TISDAG !!

Kommentarer

Populära inlägg