Tjohoooooo~~~~

Vilken lyckad påskshopping det blev !!!
Då fyndiq.se är en sajt där olika företag lägger upp sina grejer så har det kommit paket i dagarna 3 men man får en samlad faktura.

Örhängena kom redan i tis...
Mina bandanas (turkos+navy blue) kom igår o klänningen idag..

Å den e perfekt !!!
Tjohoooooo så kul !!


Med rätt underkläder så kommer den sitta som en smäck !!
Med dessa "hållainkärringfläskettrosor" under o en bra bh så blir det perfekt.
Jag har iaf lite rörelsemån kvar..


Lite svårt att andas i dom bara.. =))

Har fått på mina sommardäck idag..
Bra när bilmekar'n hämtar bilen, ger en Volvo S40 i utbyte å så kunde jag åka o hämta bilen ef jobbet =))
Mindre bra att nåt hjullager var rassligt så det ska bytas men en inte alltför hård summa som tur var..

Har varit å tränat ef jobbet sent i eftermiddag.
En riktigt bra träning idag =))
La på lite vikt, får passa på de dagar det går bra ;)
En av "ungtupparna" tittade på mig när jag la på oerhörda 2.5 kg på stången i smith'en för benböj =))

Men jag har ju lagt på 5 kg innan o fått ont i bäckenet så nu har jag kört några veckor utan ex vikt men nu la jag bara på 2.5 kg o ska se hur det känns.
Kvällsmat blev proteinshake o proteinyoghurt.. =)

Jobbar imorrn oxå, ledig i helgen.
Dans på 3 håll, får se vad det blir.
Är grymt sugen på en rockabillyafton nere på "Brunnen", Top Cats o The Playtones spelar.

På Sandra i Kalmar är det Elisas o i Växjö spelar Blender upp till dans i Parken.
Nånting blir det iaf...

Tja.. i afton då??
Inte mycket, lite tv kanske...

HA EN SKÖN KVÄLL !!

Kommentarer

  1. Den klänningen skulle väl passa kanonbra på en rockabillykväll!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg