Mitt-i-veckan...




... har de blivit å på lördag e det crusing i Nybban... =))
(Nybro..)
Fick se det i evenemangskalendern igår =))
Ett härligt evenemang, alltid lika kul o mysigt att se dessa fina bilar o höra V8:orna mullra =))
Jag får ståpäls varenda gg, det sitter så djupt rotat in i ryggmärgen efter alla år ute bland bilarna.. =))

Så det får bli en tur dit om det inte spöregnar...
Tonåringen följer nog oxå med, hon ska på en kompis konfirmation innan.

Igår gick det i 190 fr det jag slutade tills jag var hemma fr gymmet.
Direkt fr jobbet, in i affär nr 1....
In i affär nr 2....
Till gymmet o hämta en passbiljett så dom inte skulle ta slut...
Hem å svida om för att springa över för "Pulsgång MAX" (dubbelpass) o sen skrota armar-axlar-bröst.
*puuh*...

Idag slutar jag kl 2, ut en repa på mina inlines o till gymmet för ett rejält benpass.
Har satt en surdeg nu på morgonen, den får stå till fre kväll så får jag ta det ef Kalmarbesöket.
(Fint rågmjöl, ½ skalat, rivet äpple o kokande vatten..)
Då har man nybakat bröd på lördagsmorgonen, det godaste som finns =))

Middag idag blir Cowboygryta..
Tonåringen undrade varför det hette Cowboygryta, det finns väl inga nermalda små kobojjsare i?? =))


Nu försvinner ju en del av lördagen till crusingen men jag får baka lite portionsbröd på söndag ist.
Får ju lov att fixa till mig ordentligt när man ska på crusing å det tar lite tid ;)



Igår kom en intensiv, häftig hagelskur/storm. 
Jag skrev det på fb o fick väderleksrapport fr hela Sverige =))

Men nu får jag se till att klä mig o polera gaddarna o iväg o jobba....

HA EN BRA DAG !!
Måste ju bjuda på "Jerka's" gamla "Crusing on a saturday night.." med sååå läckra bilar =))




Kommentarer

  1. Jaha du - det låter allt som en upptagen dam det! *ler* Kul med crusing och särskilt när du faktiskt tycker så mycket om det!! Hoppas verkligen att det blir trevligt och framförallt att det blir strålande solsken.

    Ha en bra onsdag! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg