Sista dagen.......

..... i januari är här.....
Äntligen är evighetslånga januari slut.....
Bara 30 dagar kvar så är det VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR :))
Februari är 29 dagar i år om jag inte minns fel.

Jajjamen, det blev dans till bästa LK i Ljungby igår :))
I sista stund bestämde jag mig för att åka iväg så jag tog en snabbdusch, fixade mig i ordning å åkte iväg.
Väl framme i Ljungby så ringde jag upp sambon så han lotsade mig rätt.
Inte så svårt, Ljungby är ju inte direkt nån världsmetropol... :))

Jag var lite tidigt ute men jag väntade i bilen en stund innan jag gick in.
Magert med folk till att börja med men det fyllde på..
Å LK levererade till 110% som vanligt !!!
Igår var det upplagt som så att det var 2 pauser på 20 min vardera så det blev som en ishockeymatch, 3 perioder :))
1a delen var alldeles för mycket 70 tal för min smak..
2a delen blev bättre men 3e delen var bäst.
Jäklar vilket drag det var !!!
Men jag saknade många låtar men jag förstår att dom vill variera sig lite.
Men fööör mycket 70 tal igår för att tillfredsställa mig 100%.

Dans då??
Haha, jo då, det blev en del dans....
Fick ett gäng skön bugg varav 2 var riktigt hårresande bra !!!
Han var grym den killen, jisses vad han kunde dansa....
Å allt bara flöt som en het kniv i smör......
Å så var det steppande studsbollen :))
Helt galen men jättekul att få dans med...
 
Å så blev jag uppbjuden till dubbelbugg i bara farten.
Dom dansade förbi mig, då tog mannen (steppande studsbollen..) tag i min hand så det var bara att följa med.
Å det gick såååå smidigt, det var in-ut-igenom-under armarna som en bläckfisk..
Å inte en enda krock !! 
Den tjejen å jag var synnerligen samdansade trots vi aldrig sett varann innan.
Men det var galet kul iaf !!
Men han hade gjort det innan kan jag säga ;)

Hände en gg till med ett annat par, lika smidigt där...
Misstänker nån form av klubb som var där, fanns ett gäng duktiga buggare men man ska få tag på dom oxå..
Såg flera som dubbelbuggade å det kan inte vara en slump på ett sånt litet ställe.
 
Men sista 20-25 min då var det PARTY !!
Dom kan synnerligen få igång folk kan jag säga !!
Men dom är duktiga, oerhört musikaliska å duktiga !!
Synnerligen trevliga att prata med efteråt vi diskuterade programmet förra lördagen, bl a att Elisabeth sjöng fel i duetten med Peter.
Men Trond hade försökt få dom att fixa till det, dom hade haft flera omtagningar men då var det redan klart å redigerat.
Om inte redigeraren hade upptäckt eller nåt sånt.
 
En timme i bilen hem så var den kvällen-natten slut.
Idag blir det nog inte så mycket, dans ikväll på klubben iaf.
Imorrn är det en ny vecka, hoppas på bättre tur jobbmässigt, att det är långa pass å att jag hinner sno sms'en innan nån annan gör det.... 

HA EN SKÖN SÖNDAG !!!
 


 


Kommentarer

Populära inlägg