Tänk.....



..... så mycket man kan få gjort när man inte har ont.....
Fantastiskt att vakna imorse å inte ha ont...
Ingen huvudvärk bara lite trött å öm i musklerna.
Så idag har jag fått undan lite...
Röjt allmänt, städat golven, diskat ur hela kylskåpet å ställt i ordning vårat gästrum.
Å tvättmaskinen har snurrat å snurrar än...
För i början på nästa vecka kommer äldsta dottern å hälsar på...
Exmaken å lillebror ska åka ner å hämta henne i Tyskland, sen lämnar dom henne här en dag eller två å sen bär det av söderut igen till oh-la-la Italia.......

Å jag kan förstå henne..
Både klimat, mat å folket där nere är nog bättre än norra Tyskland...
Så hon blir italienska igen :))
Men denna gången bär det av till Rom....
Hon fick erbjudande på Sicilien igen men hon ville till trakterna runt Rom, det är jättefina stall där.
Så vem vet, till hösten kan man kanske åka till Rom å hälsa på henne..
Har aldrig varit där så det skulle vara underbart :))

När städningen var klar gick jag raka vägen in i duschen..
Å sen tog jag itu med alla papper..
Hade en del liggande sen  december som inte kommit in i pärmen, blev ju lite knas med mycket flyttande hit å dit...
Betalat mina räkningar oxå så jag är oskyldig nu..
Alltid lika trist men alltid lika skönt när det är gjort.
Nu slappar jag i soffan en stund i väntan på sambon ska komma hem från jobbat.

Nä, det var verkligen inte min jobbvecka detta... :(
Men kanske det fanns nån mening i det, att låta kroppen "läka" å vila lite efter gårdagens behandling.
Men jag hade sannerligen behövt pengarna.....
Men jag hoppas på bättre tur i februari, att jag sno ihop en hel del timmar.
Nu ska jag vila en stund å sen göra den övning jag fick av honom igår för bröstryggen.

HA EN SKÖN KVÄLL !!!





Kommentarer

Populära inlägg