Måndag.......





.... å ny vecka.......
Idag var det då dags att börja arbetsförmågeutredningen.
Nu hanns det inte med så mycket då jag bara är där mellan 9-13 denna veckan, första timmen så var det möte, skriva papper å dyl så det tog lite tid att komma igång.
Fick börja med administrativa uppgifter men det är nog tur att det är fejkade uppgifter å inte riktiga, det blidde lite feeeel...... 😕
Men bra ändå med tanke på att jag aldrig gjort nåt sånt på "riktigt" s a s.
Jag har aldrig haft Officepaket i min dator så jag har jobbat med Excel å dyl, bara halkat in i det högst temporärt.

Påbörjade en uppgift men det fortsätter vi med imorrn så blir det nog bra.
Men fy för att sitta i iskalla kontorslokaler, imorrn blir det en poncho över axlar å rygg om dom inte fått bättre värme.
Måste ju gå genom stan för att komma dit å tillbaka till parkeringen så jag slank in på både Indiska å Åhléns på väg tillbaka men bara för att slötitta lite.
Vädret har varit växlande men jag har tröttnat på att jaga solstrålarna när dom visar sig så nu är jag inne.

Kollar på "Black Jack...." 😄
Ja, käre tid vilka minnen...... 😄
När folk rökte som skorstenar inomhus, man känner igen all karaktärerna.
Fyllot, snälle mesen, pladdriga kärringar, besserwissen osv.....
Jag hoppas man snart kan få åka å dansa igen, så inte den genren dör ut för det kommer det att göra för de som har det som heltidssysselsättning iaf.
Jo, det finns värre saker men ändå.......

Jag väntar som bekant på röntgen av min axel men nu har jag tröttnat på att vänta så jag ringde idag.
För 4 veckor sen så var det TRETTON veckors väntetid, nu har det förlängts rejält pga Corona.
Men vad i helvete ??!!!!! 😖
Får jag en röntgen när sommaren är slut så är det bra..... 😖
Men jag är uppsatt på återbudslista då jag kan ta vilken tid som helst.
Men så trött man blir.......... 😞

Det blir Burgare de luxe till middag idag, det räcker när man inte gjort nåt direkt ansträngande under dagen.

HA EN BRA KVÄLL !!





Kommentarer

Populära inlägg