Onsdag.......

....... har det blivit.
Å vilket va-va-woom väder vi haft !!! 😎
Kära nån en sån värme redan i April men NU behövs det regn.
Det är torrt, torrt, torrt......... 
Sambon har röjt i trädgården, varit ute från tidig förmiddag till kvällen.
Just här är inte fullt så torrt som hemma på ön så han har eldat lite försiktigt med pumpen i sjön utifall att det skulle ta sig så har vi ju en sjö att ta vatten ifrån.

Jodå, jag fick mina hörsnäckor igår.
Vilken skillnad på ljud, ljud som låter helt annorlunda mot innan.
Men det är obehagligt att höra sin egen röst på det viset, det ekar inne i huvudet.
Stackars de som lyssnat på mig innan...... 
Jag började ju på utredningen i måndags å när jag kom igår efter att ha fått hörsnäckorna så sa han att det var skillnad på min röst före å efter hörsnäckorna.
Jag hade dom ända till kl 21 igår men då var jag rätt mör i huvudet.
Sov extremt dåligt natten innan oxå så igår kväll tog inte lång tid förrän jag knoppade in.
Idag har jag haft dom i från 8 tiden till 18.30 då jag gick å duschade.
Hoppas ekot försvinner men det är väl en vanesak.
Annars har jag inga större obehag av dom.
Å det verkar som *pepparpeppar* att ljudkänsligheten har blivit bättre men jag vågar inte ropa tjosan än...

Både igår å idag så slängde jag mig i brassestolen när jag kom hem.
Igår blev det sent men idag har jag legat 2 tim, sen drog jag ut en runda.
Planen var till bommen å tillbaka men mina kompisar i hagen är tillbaka å 2 av dom hade tagit sig frihet att strosa omkring utanför hagen.
Å ett gäng ungtjurar litar jag icke en sekund på så jag ville inte passera dom en gång till så det blev mellanlånga runda på knappt 7 km.
Men kroppen vill inte....... så jävla trött på det......... 😖
Så tungt att dra sig framåt, känns som om jag tappat enormt mycket kondis på 2-3 veckor.
Orken finns inte, inte som för 4 v sen när jag kom hem från löparweekenden i Halmstad.
Full med inspiration å lust, nu är det bara tungt.
Men det är bara att tugga på även om det är motigt.....

Sambon har ju röjt i trädgården men det finns ju även andra innevånare här, husdjur som man vill slippa.........
En huggorm,ca 1 m lång, låg å solade å uppskattade inte hans sällskap, h*n var lite sur å grinig så han fick flytta på h*n.
Fy för faan, jag hade dött......... 😱😱😱
Jag går inte ner från trädäcket nu nedåt där den låg..
H*n var lite grinig.....

HA EN BRA KVÄLL !!






Kommentarer

Populära inlägg