Ännu en afton....

..... till underbara LS !!!

Photo: En sån afton det blev !!!

Here we goooooo !!!! 

Å kan ni tänka er, jag fick sällskap dit !!
Jojo, NYA telen ringde halv 7 igår kväll....
Hjääälp.... va faan gör jag??
Hur svarar jag?? :)
Men med tandborsten i mun o blöta händer så fick jag ringa upp, jag tog för givet att den personen ville till Växjö som alla andra igår men se det var det inte.
Så vi träffades på IKEA park o åkte ihop därifrån.

Det var rätt mycket folk, dock inte knökapackat som sig brukar men det räckte till ändå.
Å jag försökte mig på att skicka bild via mobilen men det sket sig.. :(
Nåt med dataanslutning så jag har fått ladda upp dom idag.
Stängde av den inatt o idag funkade det.
Ska sägas att Eringsbodabrunn ligger mitt ute i ingenstans i no.Blekinge, kan kanske ha med saken att göra.
El så strulade Telenor's nät igår men skit samma, bilderna är uppladdade nu.

När det var premiär på Dansbandskampen' s turne så skrev Expressen att "Brunnen" ligger utslängd mitt i ingenstans så t o m GPS'en kan åka vilse :))
Då kan ni tänka er !!

Lite dans blev det om än ingen riktig danskväll men så är det med LS.
Det är ju inte direkt "dansfolk", det bästa är om man har sällskap med nån som man kan återvända till då o då under kvällen för dom har sååå underbar dansmusik.

Lite dåligt tempo fram till paus, mycket lugna låtar/fox.
Dom är ju helt fantastiska när de står på för fullt, då är det som om ett expresståg drar fram på scenen.
En ljud o ljusshow som saknar motstycke i dansbandssverige.
Det är sånt tryck i ljudet när man står framme vid scen att det går genom hela kroppen, varenda cell vibrerar..
Den 23e står dom på scen på Sandra, Kalmar !!

Här Gunnar på trummor o Henrik "Turbo" Wallin på bas. Henrik är en gammal bekant, spelade i Wahlströms innan o en kort tid i Drifters.

Photo: Här Gunnar på trummorna o Henrik Turbo Wallin på bas. Henrik kommer ju fr bl a Wahlström o Drifters innan.


Här är jag tillsammans med en LS-kompis, Karin fr Alvesta. Hon o hennes man åker på ca 35 LS-spelningar varje år !!
Där kan man snacka om fans :)
Lite stökigt vid fototillfället av anl att kortet är lite suddigt.

Photo: Med Karin Frantz på LS !!

Å så plingade chatten på datorn igår...
Min tatuerare har fått ett återbud så jag slipper vänta till 17e jan.
Imorrn kl 14 ska jag dit!!
YEEEEEEEES !!
ÄNTLIGEN!!
Bilder kommer, jag löööööövar !!

Fars dag idag, ska ner till pappa på fika.
Ska till affären o handla en blomma o några lotter, han är i den åldern att han har allt o har pengar att köpa det han vill ha.

Kindbergs spelar i Mörrum ikväll kl 18.
Men jag orkar inte dra iväg runt 3 tiden för att åka 18 mil, det får vara.
Om 2v kommer dom till "Brunnen", "bara" 11.5 mil härifrån.
Om inte väder o vind ställer till det....

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Härligt att det blev en bra kväll! Hoppas du får en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så bra att du fick sällskap o hade kul.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Kul att få sällskap och att det var bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg