Å det regnar å regnar...

......himlen e gråååååååå....

Ja, aldrig har väl den låttexten passat bättre än idag, denna gråa, regniga måndag..
Hade tänkt börja med fönstren inför advent men när regnet öser ner är det inte så smart..
Ska försöka ta vardagsrumsfönstret iaf, det är ju under tak åtminstone (balkongen..)
Men man byter ju bara skiten på dom denna årstiden..

Plocka fram adventssakerna, se vad som funkar..
Plocka upp balkongslingan oxå, förgreningsuttag mm så det finns kontakter till allt.
Pajade ett par glödlampor i helgen, får se till att byta ut dom.
Så man åtminstone har ljus inne när det är så mörkt ute..

Vågen stod på 65.6 kg idag, tappat 1.7 kg på en vecka...
Blir 2-3 pass på gymmet ikväll iaf, bättre än att sitta hemma..
Har fortf träningsvärk i vaderna sen i fre + dansen i helgen men idag kan jag nääääästan räta på knäna utan för mycket smärta så det ju framåt..

Det regnar och regnar....


HA EN BRA DAG !!
Fick en kommentar av "Freja" att hon får veta nyheterna om LS hos mig innan hon läser det i tidningen :)
Hon frågade oxå om jag visste vad som hänt innan hans "avhopp" den där söndagen o det vet jag nu.
Pratade med ägaren till "Brunnen" i lör o han berättade vad som hänt men det är en sak dom emellan, inget jag kommer "avslöja" här.
Dom är bara människor dom oxå även om dom är kända..

Kommentarer

  1. Lika mörkt här söder om Kungsbacka. Har det så bra att han jag delar hus med (maken) tar hand om fönster.
    Blir stakar på fredag sen jobbar jag helg.

    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Ja, jag undrar hur många lampor som överlevt sommaren i advenstljusstakarna. Hur kan de gå sönder av att bara stå i en låda? Jag fattar inte.

    SvaraRadera
  3. Nu kommer adventsljusen till pass ... så mörkt som det är nu redan tidigt om eftermiddagen ... och allt detta regnande ... tröttsamt är bara förnamnet ... Ha en go kväll!/Mormor

    SvaraRadera
  4. Ohh, du är som värsta informationsbyrån! Fast du är justare än tidningarna, håller tyst när det behövs!

    SvaraRadera
  5. Här blir det adventsgrejs i helgen. Inte förr.

    Annars vill jag skicka hur mycket kramar som helst!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg