En blek....

..... novembersol lyser upp tillvaron idag.
Snart är det advent o hemmen o städerna flödar i ljus, både elektriska o levande.
Så vackert så...
Men i år känner jag ingen lust för det....
Att inte få dela det med nån....

Den rara sonen dyker upp idag o stannar i några dagar har han anmält.
Ska bli så mysigt att få ha honom hemma.

Fick ett meddelande via fb igår att jag blivit citerad i en annan blogg ang Olle's (ev) avhopp fr LS så det var roligt. 
Har fortf inte hittat nåt som varken kan bekräfta el dementera det men det visar sig väl så småningom...

Sovit sådär inatt, var svårt att somna igår kväll.
Har haft en bra period nu ett kort tag o jag hoppas det fortsätter så o inte vänder igen.. :(
Mycket tankar som snurrar, tyvärr kan jag inte göra nåt åt det...
Bara vänta o se.....

Idag händer det nog inte så mycket, middag blir iaf Het Vilda Westerngryta.
Sonen gillar det o jag har allt hemma så det får bli så.
Imorrn bjuder mamma på palt, tonåringen blev eld o lågor, hon tycker det är såå gott !!

Ska försöka dra mig ut på en promenad idag i det fina vädret.
Få lite frisk luft o rensa huve't...
Inte för jag tror det hjälper men ändå...

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Enligt en länk på Fb idag så hade dom suttit i möte från 13 igår till mitt i natten utan att komma till nån lösning så då skulle dom väl sova på saken och träffas idag igen antar jag. Ska bli spännande och se hur det blir det påverkar ju mer än man tror, Dansbandsveckan är väl en av dom större som drabbas.

    SvaraRadera
  2. Jag brukar tycka att advent och tiden mot jul är mysig men i år har jag ingen som helst lust att göra något alls.
    Barnen ska fira jul hos sin pappa med så vad är vitsen med allt bök...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas, hoppas du känner dig något litet bättre idag.. I morgon? Skickar dig en mängd med styrkekramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg