Enl bekräftade...



... uppgifter så står LS på scen på fre här i Kalmar :)
Med el utan Olle, det får vi veta först när vi kommer dit.
Men resten av dom är där iaf...

Så det blir väl en dubbel danshelg för på lör spelar Kindbergs på "Brunnen".
Hade hoppats på en danskväll tillsammans med en vän men så blir det nog tyvärr inte..

Alltid mysigt när man kan återvända till  nån då å då under kvällen o få sista dansen med men så blir det nog inte..
Man får inte allt man vill här i livet, det är ett som är säkert....

Vardagen är tung ensam...
Att inte ha nån att dela den med...
På fest kan man alltid ha roligt även om man är ensam men i vardagen är det det som ger guldkanten åt den..

Morgonen är mjölkvit....
Dagen ligger blank....
Körde ett pass pulsgång o sen körde jag armar-axlar-bröst på gymmet igår kväll...
Ganska nedslående kan jag säga..

När hö arm orkar 10 rep så orkar vä 3.. :((
Jag hade ju ingen som stod o hjälpte till igår bakom så jag fick hoppa över en övning.
Vetefaan hur jag ska få fason på vä arm, känns rätt hopplöst...
Trodde inte det var riktigt så illa.. :(

Sonen + kompis kom indykandes som jehun igår emiddag, smaskade bullar o kladdkaka innan dom stack igen :)
Dottern aviserade sin ankomst senare idag, igår kväll när jag pratade med henne.
Dom ska till Kalmar imorrn o bl a åka skridskor så hon skulle leta reda på några o se om dom passar.

Hade behövt en sväng till Kalmar o hämtat bl a min dunjacka på kemtvätten men det får vara idag.
Vet inte vad jag ska fylla dagen med, försöka börja adventsstäda lite kanske ??
Å andra sidan inte så inspirerande när man inte har nån att dela de kommande helgerna med..
Life really sucks....

HA EN BRA DAG !!



Kommentarer

  1. Ja bara hoppas dom blir väl mottagna av publiken även om inte herr Jönsson är med :)

    SvaraRadera
  2. Ja du Lena... Önskar verkligen att saker och ting kunde vara annorlunda för dig.. Och jag hoppas också att du får en fin danshelg! Jag har förstått att Olle SKALL stå på scenen..

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummar och tår för att du skall träffa din drömprins i helgen.
    Och sedan så hoppas jag att din annons ger dig ett kanon jobb.
    Kul viktgrunka i ditt förra inlägg.

    Jag tänkte fråga dig om du kunde skriva inne hos Shine`s dagar att jag har försökt att kommentera där väldigt många gånger nu men det går inte. Det är samma felinställning som det var inne hos dig när du flyttade till denna bloggportal.

    Kramar i massor och lycka till än en gång / Jane







    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg