Fy så....

... trist väder idag !!
Grått, grått, grått, blött o regnigt..... :(

Vaknade av hosta inatt o var vaken vääääldigt länge innan jag tittade på klockan...
3.50 !!!
Så jag vaknade säkert runt 3 tiden.. :(

*hosthosthost*...
I all evighet kändes det som.....
Trots hostmedicin så var det stört omöjligt att sova så jag satte mig vid datorn en stund o läste er andra.
Har sovit av o till under morgonen men blir väl halvt medvetslös av trötthet i emiddag !!

Det enda projektet under dagen är lite tvätt kl 12 annars händer nog inte så mycket mer.
Imorrn är det af o på ons Kalmar så då händer lite iaf.
Ska sätta en surdeg nu o baka bröd imorrn kväll tänkte jag.

Ofattbart spännande liv jag har.....

Snacka om booooring måndag... :(


Kommentarer

  1. Men hellre regn än snö säger jag. Halka o snöskottning e inte min "cup-of-the"
    E ledig o fast jag ogillar hösten så går jag här o myser, tända ljus o brasa.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Surt med hosta.... hoppas du får sova inatt istället. Men annars får du tänka på alla goa danser du hade i helgen.
    Krya

    SvaraRadera
  3. Usch - sådant väder kan verkligen få det att krypa i skinnet!!! Blä! Hoppas det lättade senare under dagen.. Krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg