Dagen D......

... är här !!
D som i Dans till Kindbergs !!

För dom är ju ett av de absolut bästa dansbanden i Sverige !! :)
Men innan dess är det några timmar kvar...

Tyvärr får jag åka både dit o hem själv men så blir det ibl.
Hoppas bara det milda vädret håller i sig o att älgar o annat löst springande 4 benta håller sig i skogen o inte ute på vägarna.

Så idag ska jag måla naglarna för 1a gg sen i slutet av mars !!!
När man som jag jobbat med livsmedel i 6 mån så får man ju inte ha det å bara måla för nån enstaka dag gör iaf inte jag.
Får se om jag får upp nån kork alls el om det är helt igentorkat :)
Klassiskt blodröda el som en sprakande nyårsnatt??

Får bli en riktig rockig, "knockout" outfit ikväll :))
Mitt bälte är nog bland de dyraste accessoar som finns där ikväll bortsett fr ev vigselringar kanske..
Köpte det i en affär som heter Kippys o ligger  på 1114 Orange Avenue ute på Coronado Island strax utanför San Diego.
Pröjsade 195 $ för det :)))
Då stod dollarn i drygt NIO kronor...
+ 6-7 % moms på det...
ooops..... :)
Räkna på det ni !!



Men det var planerat så det var inget impulsköp.
Halsen är halvraspig men annars är det ok men det glöms ikväll på dansgolvet.
Om det ger sig till känna imorrn så har jag haft en bra kväll iaf :)
Kommer att bli mycket folk o jag hoppas på många goa foxar o härliga bugg !!

HA EN HÄRLIG FREDAG !!


Keep on dancing folks~~


Kommentarer

  1. Hoppas du får en toppenkväll och att den blir sådär magisk som du hoppas!
    Kram
    Jag skulle köra på blodrött!

    SvaraRadera
  2. Kör hårt, hoppas du får en fin kväll.
    Väninnan B har oxå ett "skitdyrt" bälte o jag bara stirrade på henne när hon berättade vad det kostade, hua!
    Ni e lite lika hehehehe
    ha de nu så bra.
    Fia.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du en UNDERBAR kväll!! Du blor säkert hur läckersom helst!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Blir, tänkte jag skriva. Och. Ett mellanrum skulle det också ha varit.... Suck

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har en härlig kväll med massor av dans!! Kram

    SvaraRadera
  6. Ha en härlig kväll du med, med massor av dans i din coola outfit!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg