Obekräftade rykten.....


... säger att Olle hoppar av LS med omedelbar verkan....
Å ena sidan har det florerat flera falska rykten om LS under sensommaren o hösten, falska mejl har skickats ut osv.
Å andra sidan har jag en olustig känsla om att det stämmer...
Han är sjuk så det är kanske bara en tidsfråga innan det sker.
Men att han skulle lämna tvärt har jag svårt att tro men han är lite "excentrisk" den käre Olle...

Många som inte gillar honom men jag älskar honom.
Hans värme o generositet mot mig o för att han skiter fullständigt i vad folk tycker.
Han går sin egen väg o ger blanka faan i Jantelagen....
Såna personer gillar för jag är själv sån till viss gräns.

Jag sårar inte folk medvetet el uppträder på stötande sätt men jag har genom åren lärt mig skita i vad folk tycker i övrigt..
Jag kan inte leva ef vad andra tycker...
Kan jag inte accepteras för den jag är får det vara o visst, jag är ensam...
Så uppenbarligen är det inte många som tycker jag är värd att umgås med men jag kan inte spela o uppträda som nån jag inte är..
Jag har aldrig krävt att nån ska "hjälpa" mig, ha medlidande el på annat sätt tycka synd om mig, bara acc mig för den jag är...

Visst, Olle är LS i mångt o mycket men det är ju JC (Jan Christer..) som är hjärnan bakom LS, som skrivit alla deras odödliga hits o som är kapellmästare.

Men vi får vänta o se vad som är sanning....
Får se om dom står på scen d 23e i Kalmar??
Med el utan Olle ??
Det påverkar inte mitt beslut idag med min LS-tattoo...
Kl 14 ska jag vara hos tatueraren.
F ö är LS mina initialer som ogift o motivet är underbart men visst är det lite tråkigt om det nu stämmer..

Å bilen e klar hos Bilprovningen så jag slipper bussen !!
Tyvärr 2 st 2or men jag kan köra nu iaf.
Nån broms bak o ett bälte bak de inte godkände i år, förra året gjorde dom det märkligt nog..

Nu ska jag ner ef cash, dessa pengar idag har jag slitit ihop under sommaren, verkligen slitit ihop i svett, tårar o ångest......

HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Självklart ska man vara sig själv. Det är bara så tråkigt när folk inte klarar av det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag såg den nyheten någonstans. Och känner han att inte kroppen orkar med, så...

    SvaraRadera
  3. Va bra att du kan köra med bilen igen.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg