En dubbel...


....... danshelg är till ända...
För se, det blev en afton i dansens virvlar igår oxå.
Då till Scotts på Sandra i Kalmar!!

Mycket folk så det var lite småstökigt på dansgolvet men dom spelade jättebra.
En av de bästa Scotts-kvällar jag varit på..
Både Henrik o Roberto är ju mycket starka sångare o duktig sådana.
Hade myyyyyycket trevligt sällskap, pratade lite med folk jag inte sett på ett tag så även om jag var rätt sliten ef fre kvällen o Kindbergs så var det en givande afton !!

Men nu är jag rejält trött, har sovit helkasst inatt.
Bara sovit ytligt o inte fått den behövliga djupsömnen så ikväll får det bli tidigt i säng för att förhoppningsvis få det tillrätta.

Regnigt, blött o grått ute så en frisk promenad lockar inte heller.. :(
Kan ju hoppas det blir uppehåll så det gå att gå ut en liten stund iaf.
Ett varmt bad står på dagordningen för axlarna är rejält slitna ef all bugg dessa kvällar, ska se om det kan lindra lite iaf.

Scotts i ett rockmedley...


HA EN SKÖN SÖNDAG !!

Kommentarer

  1. Va kul! Två kvällar : ) Jag tycker Scotts är kanonbra och sångarna är super. Synd att det är ett band som drar mycket fyllefolk och folk som ska ut på dansgolvet fast de inte kan dansa alls. Samtidigt måste de ju också få vara där ; ) Jag hade skitkul till dem för någon månad sen. TA hand om din kropp idag. Kram

    SvaraRadera
  2. De här danshelgerna är viktiga injektioner i ditt liv. =D Suveränt.

    SvaraRadera
  3. En rejäl träningshelg du fått, dans är perfekt konditionsträning!

    SvaraRadera
  4. Inte illa, 2 kvällar i rad :) kram Diana

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg