Oj, oj, oj.....


... en sån kväll det blev !!! :D
Men faan osså, jag missade full pott på danserna !! ;)
Jag hade satt som mål att dansa ALLA danser men jag missade det med 1½ låt.. :)
Minus "sista dansen" danserna, är man där ensam så är man.. :(

Var tvungen att dricka vatten vid 20 i 11 så då missade jag en låt o ef paus tog det ½ låt innan jag kom upp på golvet.
Man borde ha nån intravenös infart o stjälpa in drickat där så man slapp ta paus för nåt så tråkigt å missa en dans.. :)

Inte så mycket folk som jag trodde det skulle bli men vad gjorde det när det blev en sån kväll !!
Drygt 200 pers enl uppgift.
På såna danser finns sällan några "stolpskott", alla är väldigt dansanta.
Å Kindbergs är ju bara såååååååååå bra !!!
Jocke's röst är ju speciell o även de andra som sjunger är ju så duktiga.
Både foxar o bugg är lika roligt att dansa till dom.
Å det är bara 8 dagar tills nästa dans med Kindbergs om inte väder el annat helvete ställer till det denna årstiden..

Så en å annan kalori brändes väl på golvet igår  hoppas jag :))
Kan säga att benen är lite trötta o fötterna ömma ef att ha dansat i boots igår men vad gör det??
Får kanske ta o ladda om idag, ev blir det dans ikväll oxå men det återstår att se.
Men man kan ju hoppas.. :)

Nu får det bli frulle, magen knorrar....
Åt det optimala mellanmålet igår kväll i pausen, en banan, en liten påse nöt-russinmix o en flaska Loka.
Helt perfekt !!

Men nu måste jag ha frukost o sen ska jag nog vila lite till.. ;)

HA EN MYSIG ALLHELGONADAG !!


Kommentarer

  1. Ååååååhhh vad härligt du verkar ha haft det!! *ler* Vad glad jag blir.

    Hoppas att denna lördag också varit bra. På ett annat sätt kanske, men ändå..

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg