En söndagsförmiddag....

..... kan tillbringas på gymmet om man har en vän som sparkar enn' in da a** så man kommer dit !!!

P&T träning i Borgholm. 
Lokalen är ett gammalt mejeri fr början..




Vissa ska stila med sådär 40 kg på hanteln.. :)


Jag kör samma övning fast med en skivstång..
Eeehh... vikt?? Typ 10 kg el nåt.... :(
Å då fick han ändå stå å ta emot i yttersta läget.. :(


Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah........


Å hej å hååååååååå...........


Kontentan av denna söndagsförmiddag är att jag kommer inte kunna lyfta armarna imorrn... :)
Får gå iväg på ett pulsgång o boxmixpass imorrn o skaka loss de stelnade musklerna.
Sen kan jag börja lite försiktigt med övningarna för att få dom rätt o sen kan man försöka öka vikten efterhand.

Shit, man blir fit som en greyhound sen :))
Ingen större risk tror jag... :)

Vad ska man då göra av resten av denna söndagen??
Kan säga jag är rätt trött nu så det lär väl inte bli så mycket.
En promenad kanske för det är alldeles kavt lugnt ute även om det är grått o trist.

HA EN SKÖN SÖNDAG !!

Kommentarer

  1. Bra jobbat, man känner sig så nöjd efteråt.
    Här blir de Arne Dahl på tv i soffläge.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Så bra med nån som kickar igång ens träning, en sån skulle jag med behöva!

    SvaraRadera
  3. Bra att få lite draghjälp!! Jättefint gym!

    Hoppas din vecka blir bra Lena. Kramar

    SvaraRadera
  4. Du är jätte duktig tjejen.
    Jag bara skjuter fram min träning hela tiden. Har alltid någon otroligt bra bortförklaring.
    Men nu blev jag oxå peppad...
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg