En strålande vacker....

.... novembermorgon var det när jag vaknade men nu har den bleka höstsolen försvunnit igen bakom de grå molnen.
Men vilken skillnad att vakna till en sol, om än blek sådan än till gråmörker...
Helst vill jag vakna till en ilsken väckarklocka, svära över att behöva kliva upp o åka till jobbet...
Få längta till fre kväll.....
Få längta till ledig helg...
Fy faan för denna arbetslöshet...

Hela veckan är blank, har inget inplanerat alls.
Nästa vecka ska jag bl a till af igen men absolut ingenting denna veckan..
Jag får försöka fylla den med nåt...
Men det är inte lätt när man är ensam...

Ska dra igång på gymmet ordentligt igen iaf.
Lika väl som att sitta hemma o inte göra nåt.
Bakomliggande bröstmuskler o baksidan av armarna är nåååååååågot stela idag så jag ska skaka loss dom ikväll på Pulsgång o boxmixpass.
En promenad-powerwalk under eftermiddagen om uppehållsvädret håller i sig.
Bilen e hos "farbror doktorn" så jag kan inte åka nånstans idag iaf.

Så det blir denna måndagen....


HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Äntligen fungerar min direktlänk till din blogg från min!! Hoppas du hittar ngt att fylla dagarna med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker du e duktig som går o tränar, bakar o fixar o inte tappar sugen. Att de ska va så svårt att få jobb,
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Såg att sångaren/trummisen skulle sluta i Lasse Stefanz. Det kan inte vara roligt för dig. Men jag har för mig att du skrivit något om det förut att det var på gång?

    Gå på gym är inte dumt. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg