Adventshelg...



..... står för dörren.
Snöflingor singlar ner så sakta...
Har avslutat adventsstädningen för denna gg. 
Men givetvis var det en ljusstake som inte funkade o den är nog 15 år gammal så det kanske inte är så konstigt.
Men jag säger som Åsa, hur faaan kan dom gå sönder av att stå på en hylla i ett förråd i 11 mån??? :((

Har t o m adventsstädat mig själv, avslutade städningen med en dusch o vaxa benen.
Skönt att glida ner i rena lakan med nyvaxade ben.. :)

Nu ska jag köra mamma till kyrkogården o sen får jag plocka ihop resten o bära ner det igen i förrådet.
Kartonger, påsar o annat...
Kl 16 ska vintersulorna på på bilen...

Såhär i adventstider så kan man kanske tänka på de som inte har det lika bra som vi.
Som det inte är självklart för att ha ett varmt, ombonat hem att komma till...

Vitare än snö...


HA EN BRA FREDAGSKVÄLL !!

Kommentarer

  1. Hoppas att det går bra med däckbytet.
    Och så får jag önska dig en fin advent...
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg