Åååh, denna....

..... förbannade förkylning !!
Är så less på det nu, varken sova el träna kan jag.
Men kl 11.20 ska jag till sjukan men det lär väl inte bli nån hjälp där :(
Som vanligt...

Lämnade in min dunjacka för tvätt på kemtvätten igår i Kalmar.
Det är en vanlig dunjacka men jag har aldrig riktigt kommit överrens med torktumlaren här nere i tvättstugan o jag vill inte riskera att fördärva den till priset svindyra jackan.
Ord pris 999 kr, att jag sen bara gav 149 kr är en annan sak... *L*
Så tvätten kostar nästan det dubbla mot vad jag gav för den, 280 kr men det är det värt.
Har aldrig haft varmare jacka o snart smäller det väl till o blir kallt.... brrrr.....

Tittade på en ny telefon igår, en sk smartfååån  (tror jag..)
En HTC Wildfire, en bra nybörjartelefon för en som aldrig haft en sån innan sas det.
Så nu ska enn té å bli modäään vett ni...
Jag köpte den inte igår men på lör ska jag in igen så då kanske det blir av.
Kampanjpriset var ju bara denna veckan.
Sen ska jag bara lära mig den oxå...
Teknikidiot som jag är....

Ingen större idé att göra påbörja nåt innan sjukan men sen ska jag baka bröd o städa av lite tänkte jag.
Har tagit upp 1 kg rådjursfärs som det bl a ska bli cowboygryta av.
Måste laga lite mat o frysa in så jag har att plocka av, blir knäpp på det här snart..

Imorrn får jag väl ner till morsan o städa av deras golv misstänker jag.


HA EN BRA DAG !!

Kommentarer

  1. Det går sega förkylningar nu, blä!!!!!
    Va kul med en ny lur, då ska vi spela wordfeud,
    Hur gör du cowboygryta?
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Skit med förkylningar. Jag vill också ha en dunjacka så man slipper frysa.

    SvaraRadera
  3. Ohh, jag hade en fantastisk härlig dunjacka som jag köpt för inga pengar alls nästan,. men sen tvättade mannen den på fel program och det var slutet för den. Saknar den än...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg