Ännu...

... en dag med grått, grått, grått väder...
Igår var iaf solen framme något lite... :P
Jodå, det är torrt ute, skaplig temp men iaf.
Jag var sugen på en inlinestur, den1a för året imorse men så trist med gråväder.
Jag vill ha sol, hotpants o sporttop på mig =))
Å hjälm förståss =))
Ser ut som en ur mupparna men det bjuder jag på, hellre det än spräckt hjärna..
Men vem vet, på fre skulle det bli kanonväder m upp till + 10, då kanske man kan inviga balkongen för solning i år??



Vakande upp med kännbar träningsvärk....eeeeh...
Märks att jag inte varit så flitig på gymmet sista 2 veckorna.. :(
Framförallt bröst o biceps är något ömma samt benen, benpass i mån o beachen igår känns.
Men än är det inte för sent för en tur på inlinesen...

Vad gör man då en dag som denna??
Tja, man moffar ner i soffan o tittar på tv.
Kollade in "Fast'n'loud" på Discorvery, sicka sköna snubbar det är =))
Å det gör ju inte direkt ont att titta på Richard ;)
Haha !!!


Han driver ju "Gas Monkey" i Dallas, en firma som köper in o restaurerar bilar, gamla jänkebilar o hot rods.
Dom e för grymma på det dom gör !!
Vore en dröm att få åka dit o se det live s a s....
Han har givetvis en helt gäng med folk som jobbar åt honom men vilka bilar dom fixar till...
*suck*...

Här en Hot rod fr crusingen -11 i Byhåla =))


Populär modell för att göra Hot Rod av är ju T-Ford o A-Ford, helst 30 tal..


Det ska va det klassiska med flames, starka färger o dom går utav h......e =))
"Min" tid kommer ju nu, med bilar, utställningar o evenemang av dyl sort.
Är ju inte så mycket av den varan vintertid av naturliga orsaker i detta griskalla land...

Men än så länge får man gå o sukta efter den tiden som kommer..
Det var en fördel att jobba på en mack som jag gjorde i några år när man e bilintresserad =))

Tja, resten av dagen då??
Inte så mycket....
Känns inte så lockande att ge sig ut på inlines när det är så trist väder..
Men får väl hitta på nåt för att fördriva dagen....

Kan ju fördriva 7 min å 40 sek med att titta på denna sköna video med läckra bilar =))


HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Lite grått här med men det märks att det e vår på G, himlen e ljusare fast de e gråväder, härligt.
    Har flyttat runt möbler i dag, hehehe, Snart en promenix.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Längtar efter min mountainbike, men det är så kallt om låren och knogarna när man cyklar än, så jag blir alldeles stel och får ont... Men snart är det vår!

    SvaraRadera
  3. Håller med om längtan till vår!!!! Och vackra bilar är ju inte fel att titta på!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg