En underbar....


... morgon i Slottsskogen o Garderobstrappan var det.
Tog en pw-löptur tidig förmiddag, det var så skönt, det har ju lugnat ut nu.
Sååå mycket blåsippor i skogen nu :)
Men har förvandlats till riktigt äckelväder, isande kallt duggregn.. :(

Hem å äta hälsogröt o till gymmet.
Nyduschad o insmord nu så nu kan dagen börja.

Cyklade bort till fiskaffären när jag cyklade fr gymmet, köpte strömmingsfileér.
Ska göra stekt strömming o pot.mos idag tänkte jag.
Köpte några extra som jag kan göra sillmacka av imorrn kanske elr så lägger jag dom i frysen för framtida sillmackor :)
En tur till affären får det bli oxå, skicka paket till Italien bl a.
Ett par andra ärenden i la stada får det oxå bli.

I övr tänkte jag börja städa denna tråktisdag.. :(
Måste damma, men är ju så inibövelens tråkigt... :(
Fick "Womens health" idag, det får bli belöningen i soffan efteråt :)

Storstäda badrummet imorrn o byta sängkläder o tvätta golv på tors tänkte jag.
Sen håller det ett tag...

Så mycket mer spännande händer väl inte just nu....
Dödläge överallt känns det som..
Bara väntan, väntan, väntan....

HA EN BRA DAG !!!



Kommentarer

  1. Vilket härligt vårtecken.
    Här blev det tyvärr vinter igen.
    Massor av snö och minusgrader, suck!
    Ha en fin Onsdag!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg