Dubbelt....


...virus är jag nog drabbat av.
Idag fick jag lov att gå till sjukan, har haft så ont i halsen inatt så jag höll på å få panik.
När ingenting hjälper, varken hett honungsvatten, halstabl elr treo/Ipren då får jag lätt panik.
När det gör så ont i halsen att hosta så man får tårar i ögonen då pallar inte jag längre.
Men tyvärr är det virus, alla bakterieprover o crp är normala :(
Hade hellre haft lunginfl o kunnat få medicin än detta....

Fick hostmedicin o bedövande gel för halsen.
Det är bara det att gelet är så trögflytande slemmigt så jag håller på å kräks o fick det bara i munnen o inte ner i halsen så hela munnen är bedövad, hade behövt det längre ner i halsen.
Ska se om jag kan blanda ut med lite vatten o få det mer lättflytande nästa gg så det blir lättare att gurgla runt.

Imorrn är det en vecka sen jag fick så ont i gommen/svalget o det sa jag till honom.
Han trodde jag blivit drabbad av 2 olika virus, att det andra slog till när kroppen höll på å bekämpa det 1a.
För det var ju först igår jag blev riktig dålig..

Är så jävla trött på detta så det är inte sant nu....
Allt går åt helvete, både jobbsök, träning o allt annat....
Hoppas innerligt, innerligt att jag blir bättre till helgen så den åtminstone är räddad med LS.

Är "fint" väder här men så jävulskt isandes, isandes kallt.....
Jag hatar våren, extremt  få dagar då det är så varmt som det var för 2 v sen när jag kunde sola på balkongen.
Alltid så isandes, isandes kallt på denna jävla ö....
Tacka vet jag sensommaren, varmt, skönt, man kan bada, alla turister har åkt hem, lugnet har lagt sig, stressen är över...
Men så är det.....

Nu är det soffan som gäller, orkar inte mycket annat.....
Köpte en bok igår men det kunde jag låtit bli.
Orkar inte läsa så många sidor åt gg, helt värdelöst med böcker för mig...
Men jag får väl skicka den till Italien så småningom....

HA EN BRA DAG !!!



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg