Huuuuuuuuur.....



.... FAAN kunde Phoenix åka ut igår ??
Jag satt som en jävla fågelholk o fattade ingenting....
Mot Steffo, Glenn o Patrik ???
Ja, man slutar aldrig förundras....
Förmodligen har Benjamin rätt, att man röstar på dom i toppen o botten o inte dom i mitten.

Benjamin ja...
Herrejävlar en sån "unge" han är... =))
Att få en fullpoängare i TREDJE programmet är helt otroligt, helt jävla otroligt...
3 x 10 poäng !!
Jag menar, hur ska han kunna toppa det ??

Att han har talang för det är ju inte så konstigt men sååååååå grymt bra som han är.
Tror varken pappa elr farbror var så duktiga i hans ålder, definitivt inte på den sortens dans iaf.
Det är bara att gratulera, han kommer nog ta hem alltihopa.
Men Jasmine är duktig oxå...

Tycker programmet har fått ett riktigt lyft i år, förr har det alltid varit med 1-2 stolpskott bara för nån ska vara det.
Har ju varit rent pinsamt ibl att se dom.
Men i år är ju alla såå duktiga o seriösa redan fr början.
Å jag hade rätt om Gunhild, ef hennes katastrofstart så har hon verkligen kommit in i det.
Har hon kunnat lära sig spela 10 instrument så kan hon garanterat lära sig dansa 10 danser oxå.
En sån härlig person hon är !!

Jaha, vädret växlar snabbt.....
Stekande sol i tors, regn igår kväll, mulet o stormigt imorse.
Nu har solen tittat fram men det blåser utav attan ute...

Har rätt så rejäl träningsvärk i axlarna ef gårdagens träning på gymmet.
Körde fria vikter för axelpress för 1a gg, har suttit i maskin innan.
Attans vad det brände i framförallt baksidan av axlarna.
Är ju såå mycket mer effektivt för då får alla micromuskler jobba oxå som får "vila" i maskinen.
Men ack så "vingligt" det var.. :)

Nu händer det grejer därborta.
V 13 får vi en HIT-cage, High Intensive Training.
Hinderbanan ute ska invigas, typ Military boot camp.. =))
Å nästa tors kväll så ska vi i viktutmaningen få ett rejält fys-pass i bassängen.
Ska bli skojj =))

Å andra sidan ska man nog inte klaga över träningsvärk...
I tv4 morgon tv så var det en härlig tant på 90 år som skrapade triss.
Jodå, hon springer på gym, varit gift i 67 år å skrapade fram 30 000 i mån i 10 år !!!
Det är bara att ödmjukt buga sig o gratta !!!
Sicken härlig pingla =))

Denna dag då??
Har ätit frukost, får väl göra undan disken å bädda.
Funderar på en sväng på stan, flera veckor sen jag gick  där nere sist.
Jag cyklar bara till mataffären o hem igen....

I afton dans~~~~
Till underbara Streaplers nere på "Brunnen".
Får hoppas att inga träd välter i stormen o att grisasvin o annat helvete håller sig i skogen o inte upp på vägen.

Nästa lör är det rockabilly här i Byhåla, jag gick ju inte sist så då ska jag iväg.
Miss Ellie and her snapshots spelar.

Å om 2 v så står LS på scen på Sandra i Kalmar o helgen ef så står dom på scen på "Brunnen", sen är vi en bit in i april.

Har ringt om tid för håret oxå så d 3e april ska jag dit.
Ska försöka stå ut tills dess...
Nu vill jag bli blond, riktigt blond...
Är tacksam för den här veckans sol så jag kunnat sola på balkongen o fått en lätt bränna i ansikte, på bröst o armar iaf.
Man känner sig såååå mycket piggare utav bara det.

Öppnade en ny ansiktscremeburk igår, Lumene Vitamin C, som jag brukar köpa när det är kampanj på den.
Ååååh, den är himmelsk...


HA EN BRA LÖRDAG !!!


Kommentarer

  1. Du får börja titta på Gladiatorerna ikväll istället för att se mer Phoenix! Ser fram emot foton på nya blond-frissan.

    SvaraRadera
  2. Ah, har inte tittat på Let's Dance alls i år och kommer inte at tkunna titta på Gladiatorerna heller. Vår TV-antenn är omöjlig att rikta in av någon anledning och min man bara svär över det utan att kunna fixa det.. Lite försiktigt har jag föreslagit en hantverkare.. Vi får se när han tröttnar.
    Här är det också omväxlande väder - men träna går ju inom hus också, precis som du beskriver det. Hoppas du har en bra lördag!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg