Känner mig...



... halv...
Halvsjuk..
Halvrisig...
Allmänt "halv"..... :(

Började må lite halvtjockt igår kväll o var inte bättre imorse så jag ställde in den tänkta fettförbränningen o gymmet.
Å andra sidan så flåstädade jag i 3 tim ist så jag brände nog lite ändå.
Så ikväll ska jag krypa ner i rena, fräscha lakan, är såå skönt !!
Badrummet är storstädat, rent o fräscht o doftar gott !!

Ska köra mamma till sjukan i Kalmar imorrn bitti så det får väl bli träning när jag kommer hem om jag mår bättre
Har utv-samtal imorrn oxå å sen fys-pass i bassängen senare på kvällen, sen är jag nog rätt trött.

Fre får jag väl ta hand om all tvätt ef dagens städning...

Skulle haft besök ikväll men annat kom emellan, hade varit roligt med sällskap en stund men så är det..
Får försöka fixa lite middag till mig själv ist...

Ikväll är det  "Trinny o Susannah", alltid nåt att se iaf...


HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Mmm - inte kul att må "halv"…

    Du, såg du T&S? De var i Falkenberg!!! Min stad!!! Men jag tyckte att programmet var lite trist.. Ganska slätstrukna medverkande.. Men jättekul att se!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg